Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 95 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (95)

7,0
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Korki w mieście i 8.5l, ale frajda z jazdy powyżej 3.5 tys obrotów - bezcenna
5,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
5,6
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
jeśli nie przekracza się 120/h w trasie bardzo mało spala, w mieście jest bardzo różnie
6,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
5,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
6,1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
6,2
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Naprawdę trudno wymagać czegoś więcej. Przy napędzie mieszanym (Auto / Snow) z automatyczną skrzynią biegów, przy mieszanej jeździe (miasto / trasa), spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.
5,8
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
6,3
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting