Szukaj

Raporty zużycia paliwa Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 55 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (55)

7,0
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Korki w mieście i 8.5l, ale frajda z jazdy powyżej 3.5 tys obrotów - bezcenna
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
jeśli nie przekracza się 120/h w trasie bardzo mało spala, w mieście jest bardzo różnie
6,8
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
5,3
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
6,1
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
6,2
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki SX4 II
Naprawdę trudno wymagać czegoś więcej. Przy napędzie mieszanym (Auto / Snow) z automatyczną skrzynią biegów, przy mieszanej jeździe (miasto / trasa), spalanie na poziomie 6,5 l/100 km.
5,8
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
6,3
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
6,3
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting