Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine

Podsumowanie 94 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B7 Limousine
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
45,33 zł
10
7,3
48,33 zł
5
7,4
49,31 zł
14
8,6
57,42 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Volkswagen Passat B7 Limousine
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
18,47 zł
1
Silniki z LPG Volkswagen Passat B7 Limousine
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B7 Limousine
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (94)

6,3
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.4 TSI 122KM 90kW
7,4
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Wyniki spalania z tankowania pod korek po przeliczeniu zużytego paliwa i przejechanego dystansu, a nie wskazań komputera. Wyniki uśrednione z około 40 tankowań. Najmniejsze spalanie w trasie prędkości 120-140km/h, 4os. i bagaż to około 6,8L/100km, przy jeździe miejskiej (Wrocław) około 8L/100km, eko driving 1os. w aucie, trasa i V max 100km/h to spalanie jakieś 5,6L/100km. Auto z DSG 6 biegów i napęd 4MOTION
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
6,6
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.4 TSI EcoFuel 150KM 110kW
Pierwsza rzecz to 1,4 TSI EcoFuel 150KM jest napędzany gazem ziemnym CNG nie LPG, a zużycie podaje z m3, a nie w litrach (jest możliwość odczytu zużycia w kg, ale ja tankuje w m3 wiec zużycie również podaje w m3). W sumie samochodem pokonałem jakieś 40 tyś km, dlatego coś już o spalaniu można powiedzieć. Około 90% jazdy, to jest jazda w trasy głównie eskami i autostradami przy prędkości 100-140km/h. Wtedy spalanie kształtuje sie dla CNG w ilości okolo 6,5-7m3, a benzyny około 7-7,5 litra. Jada ma miejscu, jeśli codzi o spalanie nie wiele sie różni ze względu na małą pojemność skokową silnika, również oscyluje kolo 6,7-7m3. Przy normalnej jeździe rekordem, który udało mi sie "ustalić" było przejechanie 600km na 34m3 wiec spalanie wyniosło 5,6m3 jednka przy zwykłej jeżdzie jest to okolo 450km z 34m3 czy na autostradzie czy jada na miejscu (przy wyższych prędkosciach zasięg spada do 400km. Pomijając awaryjność tego silnika (niestety miałem okazję się o tym przekonać) silnik bardzo elastyczny, całkiem dobrze sobie radzi jak na taka mała pojemność i cieżar samochodu. Samochód zazwyczaj miał na pokładzie jedna walizkę i jedną osobę, bądz 2 walizki i 2 osoby.
Volkswagen Passat B7 Limousine