Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7 Limousine

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,8
Deklaracja producenta
5,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.8

Lista raportów zużycia paliwa (27)

5,2
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
5,7
Liczba komentarzy: 1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Dane producenta można między bajki wsadzić - to wiedzą wszyscy. Czytałem wcześniejszy komentarz, że po Polsce w nocy po autostradzie komuś wyszło spalanie 3,9 (dam 1000zł temu, kto przejedzie z Warszawy do Świecka nocą i wykręci taki wynik) Jeżdżę głównie drogami wojewódzkimi i krajowymi, 90% trasa, 10% miasto. Codziennie dojeżdżam do pracy ok.90km w kółku. Zimą wynik średnio z całego baku ok. 6,3-6,5l, latem ok. 5,3-5,6l (w zależności jak mocno musi klima dmuchać) :) Jeżdżę normalnie, nie dziaduję. Z reguły ustawione mam 105km/h na tempomacie. Dane w komputera są zaniżone o jakieś 0,5l w stosunku do realnie wyliczonego spalania przy dystrybutorze. A zawsze wyliczam z całego baku (ok. 1000-1200km) a nie jak niektórzy po przejechaniu 400km w sprzyjających warunkach.

Volkswagen Passat B7 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,8
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Tak. Też nie wierzyłem. 460 km. Tylko autostrada. Noc. Brak korków. 3,9 l/100 km wg komputera pokładowego. A jak byłem młodziutki cieszyłem się że mój maluch spala poniżej 6l
5,8
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
6,0
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
6,8
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
6,5
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Mało pali. Naprawy niestety, psują tą statystykę.
6,1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Z uwagi na niskie spalanie paliwo nie generuje ogromnych kosztów. Bak jest pojemny, przez co możemy przez długi czas zapomnieć o odwiedzaniu stacji benzynowych. Płyty eksploatacyjne, filtry i inne akcesoria dostępne są w szerokiej gamie zamienników, a ceny oryginalnych również nie straszą. Dużo części jest kompatybilnych z innymi modelami koncernu, a że na naszych drogach VAG króluje w kwestii popularności, to dostępność i ceny stoją na bardzo przyzwoitym poziomie. Trudno narzekać, szczególnie, że egzemplarz w dobrym stanie będzie kosztować 60-70 tys. zł, więc te koszty nie powinny stanowić dla potencjalnego nabywcy większego problemu.
5,1
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Spalanie naprawde niskie, wrecz smiesznie niskie. Spokojna jazda naprawde poplaca, jazda caly rok z wlaczona klima. Wiekszosc po drogach ekspresowych na 6 biegu. Jeszcze nigdy moje spalanie nie bylo wyzsze niz 6l. Tankuje zazwyczaj raz na 1200-1300km. Serwis w vw nie jest drogi przeglad filtry oleje to koszt ok 800zl a oprocz tego odbieramy czysciutkie auto wraz z czysciutkim silnikiem. Wymiana rozrzadu w serwisie 1300zl na org czesciach i pompa wody. Czego chciec wiecej..
4,5
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Volkswagen Passat B7
Jak narazie poza kompresorem klimatyzacji ( podobno wadliwym elementem),paskiem rozrzadu nie nie wymienialem.Ludzi pisza,ze po 200 tys zaczynaja sie problemy...i nawet sie im nie dziwie,bo tym autem sie jezdzi,oj jezdzi,wiec auta importowanie z zachodu maja po 500 tys przejechane,po drodze gubia 300 tys km i sa sprzedawane w Polsce z przebiegiem 176 tys km i stad te sypanie sie auta po 200 tys km
Volkswagen Passat B7 Limousine