Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B8

Podsumowanie 321 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
37,11 zł
7
6,2
41,33 zł
15
5,8
38,83 zł
3
7,3
48,71 zł
12
7,5
50,21 zł
1
7,8
52,00 zł
12
7,2
48,21 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Plug-in Volkswagen Passat B8
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (321)

9,2
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI 125KM 92kW
6,6
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Super. Palność znikoma, a duże auto i bardzo dynamiczne. W trasie na wakacje zszedłem do 5 litrów. Super.
7,1
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wszystko było pięknie do momentu jak się nie zesrała skrzynia DSG. NIe polecam kombinacji zadnego silnika z tą skrzynią. Ta benzyna 1.4 tsi sama w sobie jest ok. Mało pali i jest zrywna. Do jazdy wystarczy. Ale ta cholerna skrzynia automatyczna to porażka.
6,8
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
6,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.
6,7
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Nie spodziewałem się tak oszczędnego silnika w tak dużym aucie jakim jest Passat B8. Tylko 1.4 i 125 koni, a turbina sprawia, że autem jeździ się dość dynamicznie, nawet na autostradach. Spalanie wychodzi naprawdę znikome i nie mówię, że jeżdżę jak dziadzio. Trasa na odcinku 200km z czterema osobami na pokładzie z prędkością 120-130km/h średnio 6 litrów benzyny. Na odcinku 100km na trasie z przepisową prędkością do 100 km/h głównie operujac 5 i 6 biegiem wyszło 5 litrów benzyny. Zatłoczone miasto i korki, przy zimnym silniku na krótkich dystansach, wyszło 8 - 8.5 litrów benzyny. To naprawdę super palność.

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,9
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Jak nie chcesz tracić kasy to zamontuj porządną instalację do aut z silnikiem z bezpośrednim wtryskiem. Ja wybrałem Passata B8 bo szukałem dużego auta z prostym silnikiem, a takim okazał się 1.4 tsi 125 KM. Jeździ bardzo dynamicznie już od 1500 obrotów. Jak na takie gabaryty jest bardzo dobrze i z przyśpieszeniem i wyprzedzaniem. Wiadomo, trzeba go przycisnąć ale obroty spokojnie idą do 7000 tysięcy, a sam silnik się nie męczy. Instalacja LPG sprawiła, że jeżdżę oszczędniej. Dla szukających Passata B8 w kombi nie stracicie przestrzeni bagażowej bo jest wielka, w sedanie z instalacją jest trochę gorzej bo koło zawsze będzie się walać i przeszkadzać w załadunku. Co do silnika to odpuśćcie sobie montaż w silniku 1.4 tsi 150 ACTA, bo tam jest system odłączania cylindrów i raczej niezły specjalista musiałby przerabiać elektrykę i montować instalację by nie popieprzyć tego. A to generuje dodatkowe koszty i może nie sprawdzić sie do końca. Po roku eksploatacji na LPG stwierdzam, że przy przebiegu 170 tysięcy zero poboru oleju silnikowego i innych durnych problemów. Koszt instalacji około 4000zł.
8,0
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI 125KM 92kW
Instalacja LPG sprawdza się w tym aucie jak się jeździ dużo w trasie lub po mieście. Wtedy opłacalność jej instalacji szybko się zwraca. Co do jakiś problemów, to po dwóch latach jazdy na podtlenku LPG nie stwierdzam nic poważnego ani żadnych usterek. Samo spalanie jest niskie jak na tę mase auta. Instalacja nie spowolniła silnika i jeździ tak samo na Pb jak na LPG. Zreszta to nie czasy instalacji z poloneza i lanosa.
8,3
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Do swojego Passate 1.4 125 KM zamontowałem instalację na markowych komponentach. Mimo, że ma turbo i bezpośredni wtrysk benzyny sam silnik jak twierdziła osoba montująca instalację, nie jest skomplikowany. Dotrysk benzyny jest minimalny i ma chłodzić wtryskiwacze paliwa. Samo spalanie benzyny jest minimalne i te od 5 do 10 litrów benzyny na miesiąc starczy w baku, tzn staram się mieć więcej niż rezerwa by nie "zajechać wtryskiwaczy benzyny". Co do LPG to palność bardzo dobra. Wynosi średnio 1,5 do 2 litrów więcej jak benzyny. I tak średnio minimalnie wyszło mi 6,8 na LPG. No nawet jakbym liczył 7 litrów to na takie auto jest bardzo mało. W mieście około 10 litrów. To też mało i tanio :) bo przy obecnych cenach paliw 100 km wynosi mnie 22zł po mieście.
8,3
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Volkswagen Passat B8