Szukaj

Subaru Outback IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Subaru Outback IV

Lata produkcji: 2009 – 2014
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~termens44
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Super auto dla prawdziwych mężczyzn. Subaru Outback diesel to samochód niezawodny pod warunkiem że odpowiednio o niego zadbamy. Nie zgadzam się z opiniami innych że każde Subaru jest dobre tylko nie diesel. Może te pierwsze z lat 2008-2010 były wadliwe ale następne roczniki już nie. Warunkiem prawidłowej eksploatacji jest zadbanie przede wszystkim o wymianę sprzęgła i dwumasy na czas oraz wymian oleju silnikowego po maksymalnie 10 tyś kilometrów. Tak jak mówi ASO zestaw sprzęgła i dwumasy wymienić należy po 120 tyś kilometrów a na pewno nie będzie problemów z zużywającymi się panewkami. Niestety wielu kierowców to zaniedbuje a potem piszą bzdury że silnik im pada nie wiedząc od czego . Auto niesamowite pod względem prowadzenia i komfortu długich podróży. W terenie wręcz wzór dla innych. Jazda dieslem przypomina jazdę nerwowym koniem. Nie wiem czy drobna kobieta dałaby sobie radę. Samochód bardzo dynamiczny. Najtrudniej nauczyć się nim płynnie ruszać bo puszczanie sprzęgła wymaga trochę koncentracji. Biegi długie. Jeszcze na koniec dodam że aby utrzymać silnik w dobrej kondycji należy unikać jazdy przy obrotach 1500 na min Należy utrzymywać obroty silnika w zakresie 1800- 2500 a na pewno panewki długo pożyją.
Dodane 7 miesięcy temu
4,7
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Auto skrajnie uniwersalne; wysoki prześwit i skuteczny napęd pozwala dojechać tam gdzie zwykłe auto nie dotrze, doskonałe zawieszenie da przyjemność z jazdy a płynna skrzynia CVT zapewni relaksujące warunki podróży przy relatywnie niewielkim zużyciu benzyny (o ile nie jesteśmy :"królami" lewego pasa i centrum zakorkowanych miast). Rozpieszcza dużą przestrzenią wnętrza, obszernym bagażnikiem, doskonałą widocznością i wysoką ergonomią. Są też wady; dynamika jest akceptowalna (daje radę ale czasem kosztem spalania i hałasu) a jakość lakieru i zabezpieczeń antykorozyjnych nie jest najwyższa,
Dodane 3 lata temu
4,5
~woodstock
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Co tu dużo mówić. Outback to samochód dla ludzi, którzy cenią bezpieczeństwo, znakomitą trakcję, przestrzeń i komfort. Przed zakupem wybierałem między nową 6-ką Mazdy i Subaru. Emocje (przyzwyczajenie + piękna stylistyka) przemawiały za Mazdą. Wszystko inne za Subaru. Wybrałem Outbacka i nie żałuję. Outback to wyższa klasa. Nie ma może tylu różnych bajerów, ale za to fantastycznie jeździ, jest przestronny i komfortowy. No i nie jest szczególnie lubiany przez miłośników cudzej własności. To dla mnie równie ważne.
Dodane 11 lat temu
Średnie spalanie dla Subaru Outback IV
8,1 – 11,0
l/100 km
6,7 – 7,2
l/100 km
12,6 – 13,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Wyniki spalania liczone z rzeczywistej prędkości z GPS na odcinku 20km (licznik przekłamuje o 6-8 km/h na plus w stosunku do GPS, komputer co ciekawe nie przekłamuje spalania jeśli jest liczone z tankowań): 90km/h 5.8l/100km, 100km/h 6.4l/100km, 110km/h 7.8l/100km, 120km/h 8.6l/100km, 140km/h 11.00l/100km. Miasto w zależności od długości przejechanego odcinka i wielkości korków 8-12 l/100km. W zależności od kierunku wiatru i załadowanego ciężaru zużycie paliwa jest większe nawet o 1l (np. dodatkowo 3 pasażerów, bagaż wakacyjny i jazda z Warszawy do DE). Minimalne powtarzalne zużycie paliwa przy eko-jeździe na odcinkach powyżej 100km to 6.2l. Średnie zużycie paliwa po 10t kilometrów przebiegu przy jeździe defensywnej, nie wspomagającej budżetu państwa tj. autostrady, drogi lokalne wg zużycia liczonego z baku to 7.6l. Maksymalne zużycie dotychczas na sensowym odcinku pomiarowym w trudniejszych warunkach/wyższej prędkości średniej. 8.6l. Przeciętny zasięg na zbiorniku 850km. Ekonomizer nieco pomaga w uzyskaniu takich wyników. Możliwy montaż LPG ale na razie auto pali za mało.
Dodane 3 lata temu
11,7
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Najlepsze subaru, już takich nie będzie. Duża benzyna H6 3.6 połączona z gazem daje duże oszczędności. Bardzo wytrzymała skrzynia olejowa i silnik, przebieg 750000 km na LPG to naprawdę żaden problem, instalacja serwisowana co 15000km i praktycznie nie trzeba regulować zaworów ale warto raz na 150000 to zweryfikować. Silnik fenomenalnie wspołpracuje z gazem pod warunkiem serwisu u zdolnego gazownika. Serwisowo auto nie jest drogie jak by się mogło wydawać, nie stwarza żadnych problemów praktycznie tylko eksploatacja klocki tarcze olej i jazda. Raz na 350-450tkm jakieś szczotki czy łożysko. Auto z tych co dostają w rodzinie dożywotkę. Polecam naprawdę super czołg szczególnie te USA i do tego są dużo mniej podatne na korozję w stosunku do japońskich.
Dodane 5 lat temu
7,5
Subaru Outback IV
Crossover 2.5 i 167KM 123kW
To moje drugie juz Subaru z 2.5 wolnossacym. Po zmianach konstrukcji silnika i dodaniu CVT w polaczeniu z tempomatem i trybem manualnym na manetkach mozna sie zachwycic gamą opcji jazdy od przyjemnej zrywnej dynamiki z mrukiem boxera do ekonomicznego zeglowania na emeryta. A do tego komfort zawieszenia ze stałym 4x4 i wysokim przeswitem w terenowej zabawie - wspaniala swoboda. Nie potrafie byc obiektywny :-) Pomiary odcinkowe parokilometrowej jazdy po plaskiej nizinie i asfalcie z tempomatem typowymi predkosciami: 50km/h:=5.9L/100km 90:=6.8 100:=7.2 110:=7.5 140:=8.6
Dodane 6 lat temu
Subaru Outback IV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów