Szukaj

Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013

Informacje o Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje silnik chłodzony cieczą
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~termens44
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Super auto dla prawdziwych mężczyzn. Subaru Outback diesel to samochód niezawodny pod warunkiem że odpowiednio o niego zadbamy. Nie zgadzam się z opiniami innych że każde Subaru jest dobre tylko nie diesel. Może te pierwsze z lat 2008-2010 były wadliwe ale następne roczniki już nie. Warunkiem prawidłowej eksploatacji jest zadbanie przede wszystkim o wymianę sprzęgła i dwumasy na czas oraz wymian oleju silnikowego po maksymalnie 10 tyś kilometrów. Tak jak mówi ASO zestaw sprzęgła i dwumasy wymienić należy po 120 tyś kilometrów a na pewno nie będzie problemów z zużywającymi się panewkami. Niestety wielu kierowców to zaniedbuje a potem piszą bzdury że silnik im pada nie wiedząc od czego . Auto niesamowite pod względem prowadzenia i komfortu długich podróży. W terenie wręcz wzór dla innych. Jazda dieslem przypomina jazdę nerwowym koniem. Nie wiem czy drobna kobieta dałaby sobie radę. Samochód bardzo dynamiczny. Najtrudniej nauczyć się nim płynnie ruszać bo puszczanie sprzęgła wymaga trochę koncentracji. Biegi długie. Jeszcze na koniec dodam że aby utrzymać silnik w dobrej kondycji należy unikać jazdy przy obrotach 1500 na min Należy utrzymywać obroty silnika w zakresie 1800- 2500 a na pewno panewki długo pożyją.
Dodane 7 miesięcy temu
4,5
~Mariusz
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Dwie ważne zalety Subaru : 1. To SUBARU - made in Japan 2. Silnik + napęd na 4 łapy I wady. Być może gdybym nie miał doświadczenia z innymi autami w życiu nie pomyslałbym , że Subaru może mieć wady 1. Brak ksenonów AFL - w nocy przy dynamicznej jeździe widzisz na światłach mijania tylko 100m do przodu. Nie trudno sobie obliczyć w ile przejedziesz i masz czasu na reakcje przy prędkości 100km/h a nie zawsze możesz używać świateł drogowych (długich) 2. Lusterka nie są fotochromatyczne - boli jazda w nocy 3. Tylk szyba kierowcy jest opuszczana i zamykana przy 1 naciśnięciu - i to dość szybko - szyba chodzi jak gilotyna 4. Brak podświetlenia otworów wentylatora 5. Brak delikatnego podświetlenia na nogi - w nocy jak coś spadnie na podłoge to ... 6. Beznadziejna obsługa telefonu - koszmar ! Oczywiście + jest więcej i to przeważyło za zakupem ale to są rzeczy , które bolą mnie osobiście. kolejna rzecz jaką otrzymujesz kupując Subaru to prestiż i co dla mnie było szczgólnie miłym zaskoczeniem to pozdrowienia wlaścicieli tych aut - stwarza to nie samowitą atmosferę i czujesz, że nie jesteś burakiem z BMW tylko kimś wyjątkowym...
Dodane 14 lat temu
4,6
~inz.golos
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zajebiste auto, tnie jak przecinak. Ciche, pojemne, tanie, nie kradną, Jedyne pierdoly co bym chciał to łapa ręcznego, żeby o pasy kierowcy i pasażera krzyczało z tego samego miejsca, skrzynia z przelozeniami choć te łopatki robią robotę, tylko 3.6 i lpg i wersja EU. Najlepiej przedlift na 1 wałku bez TMPS i drugi komplet kół na przekładkę.Nie zapamiętuje czy włączałes Cruise jak w moździe zawsze czeba klikać. Jedyne co mi się zepsuło to pilot kluczyka nie unia naprawić w Krakowie
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Bardzo oszczędne auto, przy normalnej/pół dynamicznej jeździe więcej niż 7.4l/100km nie zauważyłem. Spokojnie można zejść na dłuższych trasach poniżej 6 (a nawet poniżej 5 - dla emerytów/masochistów). Komputer zawyża o jakieś pół litra, podałem rzeczywiste spalanie. Przy tych osiągach (auto zachowuje się żwawiej niż by miało 150KM, w końcu to japońskie konie, a nie niemieckie) oraz stałym napędem na wszystkie koła totalna rewelacja! Uwaga! W korkach (<20km/h przez więcej niż 1h) mocno żłopie, zjechało mi koło 11-12l, ale to norma do poruszania się 1-ka/2-ka.
Dodane 12 lat temu
6,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
silnik super oszczędny i dynamiczny, pracuje inaczej i znacznie ciszej niż niemieckie diesle. Oprócz wycięcia dpf prze 215 tys nic sie nie działo. niestety silnik ma wade fabryczną i wszystkie padaja przy przebiegu około 200. Koszt wymiany, bo naprawa nie ma sensu jest bardzo nieopłacalny, mimo wszystko auto na mały plus
Dodane 9 lat temu
7,1
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Najwięcej kosztów do tej pory generował DPF, choć właściwie powinienem napisać niedouczeni mechanicy - pęknięta rura od dolotu turbo zasysała powietrze, co skutkowało ciągłym wypalaniem DPFu. Niestety nie byli w stanie tego zdjagnozować... Części droższe niż do europejskich konkurentów (oczywiście nie myślę o segmencie premium) ale auto jak na razie jest trwałe.
Dodane 9 lat temu
Subaru Outback IV Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów