Szukaj

Informacje o Suzuki Swift II Cabrio 1.6 i 75KM 55kW 1989-1996

Lata produkcji: 1989 – 1996
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 1989 druga generacja Suzuki Swifta została ulepszona we współpracy ze specjalistami z General Motors. Samochód względem poprzednika powiększył swoje rozmiary, był także znacząco bardziej nowoczesny (m.in. niezależne zawieszenie i lepsze silniki). Swifta II poddano dwóm faceliftingom – na przełomie lat 1991 i 1992 oraz w roku 1996, kiedy to zadebiutowała odmiana kabriolet. Produkcję Swifta drugiej generacji zakończono w roku 2000.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz
Produkowany od 1989 do 1996 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW)

Usterki Suzuki Swift II

Liczba wpisów: 12
gdzie wpiąc sie z z lampką żeby sczytać błędy z kompa auta
  • Suzuki Swift II Sedan 1.6 i 92KM 68kW 1990-1995
  • instalacja elektryczna
witam problem jest tego typu , moje auto ma jakąś awarie układu elektrycznego silnika , więc chciąlem zacząć od sczytania błedów z komputera auta , znalazłem na forum gdzie sie wpiąć i gdzie wsadzić zworke, tylko że w moim aucie nie ma miejsca na zworke i nie ma tego przełącznika diagnostycznego pod kierownica, jedyne co znalazłem to w górnym prawym rogu pod maską kostkę gdzie mozna wpiąć zworke , i teraz pytanie ? gdzie i jak podpiąć żarówke żeby mógł odczytać kod błędu ???? sedan z elektryką szyb 1.6 92 konie
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
  • Suzuki Swift II Sedan 1.6 i 92KM 68kW 1990-1995
  • silnik
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
szarpie na zimnym silniku
  • Suzuki Swift II
  • silnik
gdy silnik jest zimny to szarpie podczas jazdy ,gdy sie rozgdzeje to jest ok autko dopiero kupilem
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Suzuki Swift II Cabrio