Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Swift II Sedan 1.6 95KM 70kW 1989-1991

Suzuki Swift II Sedan 1.6 95KM 70kW 1989-1991
Lata produkcji: 1989 - 1991
Segment: Auta małe
Drugi model Swifta ulepszony wspólnie z inżynierami z General Motors pojawił się na rynku w 1989 roku. Auto było większe od swojego poprzednika, było też znacznie nowocześniejsze (m. in. lepsze silniki i niezależne zawieszenie). Na przełomie 1991 i 1992 roku model przeszedł pierwszy, a w 1996 roku - drugi face-lifting. Wtedy również w ofercie Suzuki pojawiła się wersja kabriolet. Swift II zakończył swoją karierę w 2000 roku.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Suzuki Swift II

Liczba wpisów: 14
nie możliwy rozruch gorącego silnika(odpalenie)
dodał: ~waldi, 6 lat temu
podczas powtórnego uruchamiania uprzednio rozgrzanego jazdą gorącego silnika(szczególnie w upalne dni)silnik nie daje się uruchomic(podaje iskre) a gdy ostygnie(po około 30 minutach)odpala prawidłowo
Kontrolka silnika - raz gaśnie raz się zapala.
dodał: addmir, 4 lata temu
Mam dość nietypowy problem z moim Swiftem. Otóż zapaliła mi się kontrolka silnika. Mechanik sczytał z komputera błąd katalizatora. Z tym, że np przy kontroli jakości spalin wszystko wykazało ok - no może ciut zawartość tlenu w spalinach była podwyższona (ale niewiele). I od tego czasu kontrolka to gaśnie to się zapala. Nie zauważyłem żadnych korelacji z ilością przejechanych km, czasu czy też rodzaju trasy. Po prostu czasem świeci a czasem nie. Mechanik nie za bardzo wie co może być przyczyną. Być może ktoś z Was miał podobny problem?
falowanie obrotów na gorącym silniku duże spalanie
dodał: soviku, 6 lat temu
witam przy odpaleniu na zimnym silnik jest zalewany przez benzyne, po około 5 minutach auto sie przepala przestaje przerywać i można normalnie jechać lecz zostaje duże spalanie 14 na 100kM ,podczas postoju w korku gdy auto pożądnie sie rozgrzewa zaczynają falować obroty 800-1500 600-1500 i tak amplituda spada aż zgaśnie , żeby go odpalić trzeba poczekać pare minut aż ostygnie ,i tak w kółko .przy czym silnik sie nie przegrzewa bo temperatura jest w normie.

Dane techniczne Suzuki Swift II Sedan 1.6 95KM 70kW 1989-1991

Podstawowe parametry Suzuki Swift II Sedan 1.6 95KM 70kW
Produkowany od 1989 do 1991 roku
Pojemność skokowa 1590 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 133 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 90 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Przeniesienie napędu Suzuki Swift II Sedan 1.6 95KM 70kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift