Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW od 2016

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW od 2016
Lata produkcji: 2016 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Benzynowy silnik 1.6 120KM jest całkiem niezły, choć trzeba nauczyć się z nim współpracować. Potrafi być oszczędny, ale nie jest zbyt posłuszny na niskich obrotach, dlatego dobrze jest zbić co najmniej bieg w dół, żeby coś się zaczęło dziać. Podczas wyprzedzania to nawet więcej niż jeden... Co za tym idzie – dobra dynamika nie będzie szła w parze z niskim spalaniem, bo trzeba będzie trzymać jednostkę na obrotach. Diesel 1.9 też ma 120KM i działa zupełnie inaczej – reaguje od razu i spodoba się osobom, które wyższe obroty kojarzą z zarzynaniem jednostki. Niestety – muszą być bogatsze, bo dopłata do diesla jest kolosalna.
Powagosław

Jest nowa generacja, która wygląda jak drobny facelifting, a przecież sylwetka SX4 (niezmieniona), choć przyzwoita, ma już swoje lata i wymagałaby gruntowniejszego odświeżenia.

~Powagosław
Luzacjusz

Poza większymi rozmiarami (i to akurat sensowny ruch, bo auto wygląda na bardziej proporcjonalne), w nowym SX4 nie poprawiono niczego na tyle, bym mógł zachwycić się choćby jednym detalem. Więc się nie zachwycam i polecam innym.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki SX4

Cena od 80 900 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140 KM 103 kW
Tel. (22) 212 60 08
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,71
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria
WADY - Układ jezdny - Wyciszenie - Ergonomia

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 10
Koszt ogólny 32,66 PLN
PB32.66 PLN
Wydatki serwisowe 6,67 PLN Pozostałe wydatki 59,04 PLN

Dane techniczne Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW od 2016

Podstawowe parametry Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Produkowany od 2016 roku
Pojemność skokowa 1373 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1500-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 82 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 ALLGRIP
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Suzuki SX4

Newsy o Suzuki SX4

Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Aktualnie przeglądasz Suzuki SX4 II S-cross Facelifting