Szukaj

Suzuki Vitara III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2015, najnowsza i obecnie produkowana, trzecia generacja Suzuki Vitara wróciła do oferty japońskiej marki 10 lat po wycofaniu, zastępując w niej modele Grand Vitara oraz SX4. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2013, noszący nazwę iV-4. Suzuki Vitara obecnie jest miejskim crossoverem SUV, w przeciwieństwie do oryginalnej Vitary, zorientowanej typowo terenowo. Samochód powstał na platformie podłogowej zapożyczonej od modelu SX4 S-Cross. W USA sprzedawany jako Suzuki Escudo.
czytaj więcej
Powagosław

Design nie był nigdy mocną stroną Vitary, a z drugiej strony - to, co kiedyś było jej mocną stroną, dziś jest tylko wspomnieniem. Wygląda tylko poprawnie, za to atut ma inny: trudno znaleźć tańsze auto z napędem 4x4.

~Powagosław
Luzacjusz

Range Rover Evoque ze sklepu „Wszystko za 4 złote”. A poza tym: nuda. Nic się dzieje. Dłużyzny same.

~Luzacjusz

Nowy Suzuki Vitara

Cena od: 97 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4175 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1610 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Zwis przedni 875 mm
Zwis tylny 800 mm
Prześwit 185 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 710 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 375 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~GUCIU
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 140KM 103kW
Proste, a nawet prostackie auto, co uważam za zaletę. Uczciwe, bezawaryjne. Wystarczający komfort nagradzany bardzo niskim spalaniem - dojeżdżam do pracy 30 km krajówką i spalanie 5,6 litra. Do 100 km /godz jest cicho - potem już nie. Warto wyciszyć drzwi i koniecznie wymienić głośniki oraz dołożyć wysokotonowe i subwoofer (np pod fotel) bo w wydaniu fabrycznym to obraz nędzy.Auto jest lekkie, co w zestawieniu z 1,4 powoduje, że jest dość wyrywne - 0 do 100 w ok 9 sekund. Raczej do jazdy na dłuższych odcinkach, bo silnik z wtryskiem bezpośrednim krótkich dystansów nie lubi. Jako, że auto produkowane bez większych zmian od 7 lat - części dostępne i niedrogie. Warto zamontować moduł wyłączający funkcję S&S - moduł można dokupić za 40 zł i podłączyć w 5 minut na wtyczki.
Dodane 3 miesiące temu
4,5
~Radek
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
5 gwiazdek za zużycie paliwa średnia 6,2l a najwolniej nie jeżdżę. Minusy to słaby lakier, tanie materiały wykończenia wnętrza, radio oraz głośniki. Zalety: to samochód niewiele droższy niż malolitrazowy, pali tyle co seicento, bezawaryjny, zaprojektowany z głową. Minusem niezbyt udana stylistyka. Jednak poza kilkoma powyższymi niedociągnięciami, biorąc pod uwagę cenę daje 5 gwiazdek i samochód był warty swej ceny. Wszyscy co krytykują zawieszenie i inne niedociagniecia, niech sobie kupią osobowego mercedesa za 2 razy więcej, nic nie ma za darmo.
Dodane 3 lata temu
4,4
~Jaro
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
samochód jeździ głównie po mieście codziennie dojazd do pracy i kilka razy w roku na wycieczki kilkudniowe po kraju no i raz do roku na konkretne wakacje w tym roku były włochy okolice wenecji, silnik spokojnie daje radę na trasie pokonuje gładko długie podjazdy na autostradzie przebiegającej przez górskie odcinki kupiłem go dla rodziny nie lubię grzebać przy samochodach zależało mi żeby był bezawaryjny na razie brak śladów zużycia lakier trzyma się całkiem nieźle nie jest porysowany od mycia dynamika fajna jak na ten silnik wystarczająca hamulce super widoczność w lusterkach bardzo dobra wersja premium więc posiada kamerkę cofania i felgi 17 calowe kupując oczekiwałem sprawnego auta które będzie cieszyć właściciela i tak właśnie jest
Dodane 3 lata temu

Usterki Suzuki Vitara III

Liczba wpisów: 19
W czasie jazdy zapalają się wszystkie kontrolki, przestają działać systemy i auto gaśnie
  • Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • 9 tys. km
Witam Podczas jazdy zaczynają się wyłączać po kolei wszystkie systemy, najpierw radar, potem ESP, wspomaganie i inne, deska cała na czerwono, wszystkie kontrolki się palą i auto gaśnie. Już 3 razy się to przydarzyło, za pierwszym poczekałem 30 min. I auto odpaliło jak by nic się nie stało, po miesiącu za drugim razem niestety na lawecie trafiło na serwis, oczywiście nic nie znaleźli, wymienili akumulator na nowy, i było dobrze, znowu mija miesiąc i to samo, po 30 min. udało się odpalić, znowu jestem umówiony na serwis, ciekawe czy coś tym razem znajdą
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Myszkowanie auta na drodze
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • zawieszenie
  • 55 tys. km
Witam Mam Vitarke od 2015 r auto od roku zaczęło dziwnie zachowywać się na drodze, a dokładnie na nierównościach drogi ( zapadnięte studienki). Po najechaniu na zapadnięta studzienkę tylnia osią, auto jak być traciło stabilnosc-uczucie jak by tylnia oś się ślizgała, zsuwała takie uczucie daje. Jak zima jest błoto pośniegowe, lekki lód to auto myszkuje na drodze, tył auta jak by tracił stabilność i lata na boki i to dzieje się przy prędkości powyzej 50km/h, przy zmienejszeniu prędkości jest oki. Auto było na zbieżnoaci i tyl nie mieście się we wzorach...a ustawić się tego nie da... co z tym zrobić....???
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Bieg wsteczny
  • Suzuki Vitara III SUV 1.6 VVT 120KM 88kW 2015-2018
  • inne
  • 70 tys. km
mam problem z biegiem wstecznym. Czasami po prostu nie chce się wbić i trzeba się na prawdę długo nakombinować żeby się udało. jako że samochód jeszcze na gwarancji to w serwisie sprawa zgłaszana juz kilka razy i oczywiście nie stwierdzają żadnego problemu. Według nich ten typ skrzyni tak ma i nic się nie da z tym zrobić. Jako rozwiązanie usłyszałem żeby przy parkowaniu przodem zostawić samochód na biegu wstecznym wtedy przy wyjeżdżaniu nie będzie problemu (co się uśmiałem to moje). Czy ktos miał.ma ten sam problem i jak go rozwiązać??
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Suzuki Vitara III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów