Szukaj

Toyota C-HR – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Toyota C-HR

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Toyota C-HR to produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). Pierwowzorami koncepcyjnymi auta były, przedstawione w roku 2014 oraz 2015, dwa prototypy noszące nazwę Toyota C-HR Concept. W gamie japońskiej marki Toyota C-HR stała się następcą modeli Urban Cruiser i Scion xD (samochód marki będącej własnością Toyoty), i zapełniła także lukę powstałą po przesunięciu modelu RAV 4 czwartej generacji do segmentu SUV-ów klasy średniej. Samochód powstał na nowej modułowej platformie podłogowej Toyota New Global Architecture, tak jak m.in. Toyta Prius II generacji. Skrót C-HR ozacza „Compact High Rider” lub „Coupe High Rider”.
czytaj więcej
Powagosław

Miejscami wygląda bardzo prototypowo. Ale to komplement, bo właśnie tak – odważnie, nieco futurystycznie powinien wyglądać dziś kompaktowy crossover. CH-R to jedna z bardziej efektownych Toyot w ostatnich dwóch dekadach.


 

 

~Powagosław
Luzacjusz

Panie i panowie, Toyota zaprojektowała jakiś samochód! Naprawdę zaprojektowała, a nie ułożyła z klocków. I to nie wszystko, bo oto samochód Toyoty prezentuje się naprawdę dobrze! Dziwny jest ten świat.

~Luzacjusz

Oceny Toyota C-HR

Liczba ocen: 129
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~profi71
Toyota C-HR II
SUV 2.0 Hybrid Dynamic Force 197KM 145kW
Toyota C-HR drugiej generacji z napędem hybrydowym 2.0 o mocy 197 KM to model, który wzbudza skrajne emocje. Z jednej strony zachwyca futurystycznym designem i niezawodnością hybrydowego układu, z drugiej – generuje powtarzające się problemy i niedogodności, które potrafią irytować. System hybrydowy Toyoty to klasa sama w sobie. Jest niezawodny, a spalanie w cyklu mieszanym często oscyluje w granicach 5-6 litrów na 100 km, co przy mocy niemal 200 KM jest znakomitym wynikiem. Pomimo wielu zalet, mam szereg powtarzających się problemów i niedociągnięć, które negatywnie wpływają na ogólne wrażenia z użytkowania. Najczęściej zgłaszaną bolączką przez użytkowników, jest problem dotyczący małego akumulatora 12V, który ma tendencję do głębokiego rozładowywania się, zwłaszcza gdy samochód jest rzadko używany lub stoi przez kilka dni. U mnie pierwszy raz wystąpił ten problem po 1,5 roku użytkowania, pomimo tego, że nie miało dłuższego postoju niż jeden dzień. Autem pokonuje małe odcinki, bo przecież to auto idealne do poruszania się w mieście, ale zdarza mi się średnio raz w miesiącu pokonywać i dłuższe trasy, nie krótsze niż 150km. To jednak jak widać nie ma znaczenia dla tureckiego akumulatora. Kolejnym dla mnie problemem jest brak wystarczającego zakresu regulacji fotela kierowcy przy wzroście 185cm, co w dłuższych trasach prowadzi to do dyskomfortu i drętwienia prawej nogi. Ponadto, często podczas jazdy po nierównościach, z okolic bagażnika słychać irytujące stuki. Źródłem stuków okazuje się twarda, plastikowa półka bagażnika i jej mocowanie. Ostatnim problemem natury technicznej, jest układ klimatyzacji, Bezpośrednio po wciśnięciu przycisku AC lub automatycznym uruchomieniu klimatyzacji, z okolicy nawiewów wydobywa się nietypowy, metaliczny pisk. Dźwięk zazwyczaj ustaje po kilku sekundach pracy sprężarki. Jak się okazuje ten problem mają także inni użytkownicy i nie występuje tylko u mnie.
Dodane 28 dni temu
3,6
~Daro
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Zakupu auta dokonałem świadomie. Jako że w 80% auto użytkuje w mieście, nie jestem skazany na hałas jaki towarzyszy jeździe autostradą. Nie piszę że wyciszenie kiepskie. W tym aucie brak wyciszenia. Przy prędkości od 120 km/h nie warto włączać radia. Kolejna rzecz to zabezpieczenie antykorozyjne, poniżej krytyki. Niestety, dzisiaj większość aut boryka się z podobnymi problemami . Zbudować auto , redukując koszta do minimum. Przy dłuższej eksploatacji wychodzą kwiatki . Nie będę się cieszył że po dwóch i pół roku auto bezawaryjne. Byłoby źle gdyby było inaczej. Gdy czytam opinie o autach, które mają "przewagę dzięki technice" to ręce opadają. Osobom, które planują użytkować auto podobnie jak ja, czyli w większości w mieście polecam auto. Że spalarnia jestem super zadowolony. Najniższe w mieście 3,2 l/100. Jednak osobom, które planują użytkować auto w większości na dalsze podróże, kategorycznie odradzam. Nieznośny hałas na autostradzie, spalanie jak zwykłym benzyniakiem no i widocznie brakuje mocy .
Dodane 1 miesiąc temu
2,6
~bsqt
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Największa porażka z moich ostatnich wyborów. Jazda tym autem gdziekolwiek w 2 osoby i dziecko to przyjemność porównywalna z tanimi liniami lotniczymi. 140KM kompletnie nie czuć. Auto albo leniwie sunie z niezbyt dużą prędkością, albo wyje jak oszalałe jeżeli chce się jakkolwiek przyspieszyć. Widoczność jest mniej-więcej porównywalna do czołgu T34, a upierdliwe systemy zamiast czuwać i wspomagać kierowcę, wręcz ciągle piszczą, pikają i jęczą, co powoduje rozdrażnienie i zabiera skupienie kierowcy. Ciasnota. Hańba. Rozpacz. I brak podstawowych danych o spalaniu. Jedynie spalanie średnie od ostatniego uruchomienia. Jeżeli to nie ma być drugie albo nawet trzecie auto w rodzinie na zakupy, to nie ma absolutnie sensu. Jako podstawowe nie sprawdza się do niczego a kosztuje tylko co duże wygodne kombiaki konkurencji.
Dodane 3 miesiące temu

Raporty spalania Toyota C-HR

Liczba raportów: 191
Średnie spalanie dla Toyota C-HR
3,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu

Usterki Toyota C-HR

Liczba wpisów: 13
awaria napędu hybrydowego :)
  • Toyota C-HR I Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW 2019-2023
  • silnik
  • 3 tys. km
Samochód posiadam od 30 kwietnia. Auto przejechało 3618 km .W tym czasie 3 x pojawiła się awaria napędu hybrydowego , z czego niestety 2 x w czasie jazdy. Przy spokojnej jeździe komputer wyłącza nagle wszystkie systemy wspomagające jazdę, gwałtownie spada moc silnika. Po wyłączeniu auta świeci się kontrolka check engine, a komputer sygnalizuje awarię napędu hybrydowego - mimo to samochód normalnie jedzie i normalnie przyspiesza. Niestety serwis nie potrafi podać przyczyny awarii. W związku z uszkodzeniem przez jakieś zwierzątko maty wygłuszającej na pokrywie silnika było podejrzenie że to wszystko jest spowodowane uszkodzeniem przewodów przez zwierzęta - ale pierwsza usterka pojawiła się po przejechaniu 100 km od nowości. Obecne czekam na wiadomości z serwisu . Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toyoty napędzanej zachwytem ;)
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiązany
7 komentarzy
problem z uruchomieniem
  • Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiązany
25 komentarzy
AWARIA elektrycznego hamulca recznego EFB
  • Toyota C-HR I Crossover
  • układ hamulcowy
  • 78 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 18
Nie 7
Blokada elektrycznego hamulca ręcznego tak że samochodu nie da się uruchomić . Nie można przełożyć biegu z P na D (Drive) . Po odłączeniu i podłączeniu akumulatora, jeszcze gorzej , komputer zwariował i mrygają wszystkie swiatła i włącza się alarm.Czy jest jakiś sposób na odblokowanie hamulca recznego w Toyota CHR?
Dodane 4 lata temu
6 komentarzy
Toyota C-HR

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów