Szukaj

EGR -zawór recyrkulacji spalin
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014

  • Autor: Arek
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 135 tys. km
Przy 135000 zapaliła się kontrolka świecy żarowej i spadła moc silnika. Po przejechaniu kilku km i ponownym odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy. Po podłączeniu do VAG wyszło, że błąd jest w EGR -zawór recyrkulacji spalin. Jeżeli błąd się powtórzy prawdopodobnie czeka mnie wymiana.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 18
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

MIałem ten Problem....A poradzilem sobie z nim tak: 1. Jesli na trasie ci sie to zdarzy to odłącz kostke dochodzącą do klapy gaszącej ( kontrolki nie znikną ale moc wróci na 100%) 2. gdy juz sie dokulasz do domu , odkrec modół klapy gaszącej ( trzy śruby i zdjecie jednej obejmy trzymającej gumowy wąż..proste) kup w sklepie motoryzacyjnym zmywacz do hamulców w spreyu . 3. porzadnie umyj zmywaczem wewnątrz klape gaszącą oraz miejsce w ktorym sie zamyka (pracuje) ...PS. nie pryskaj na kostke i elementy elektryczne . 4. Poskladaj wszystko spowrotem do kupy , podłacz kostke i gotowe ..Na 90% silnik bedzie pracował dobrze . 5 . i tu sprawdzone działanie ..--- tankuj na leszych stacjach (BP,Sheel ..) u mnie problem wystepował gdy tankowałem (chciałem zaoszczedzic ) na stacjach typu Krab , Carefour itd.. ..Teraz tankuje tylko na BP i mam spokój od 1,5 roku..
Odpowiedz
Dokładnie kolego miałem ten sam problem i tak jak mówisz zrobiłem tak samo Odkręciłem wyczyściłem przykręciłem i wszystko wróciło do normy nic się nie dzieje stało się to po tym jak Kupiłem paliwo tańsze po 50 gr na Orlenie i tego żałowałem,nieraz jak jade delikatnie nieraz cos szarpnie nie wiem czy to ma tez z ty jakis zwiazek
Odpowiedz
Problem z egr czyli mruganie kontrolki świecy żarowej mam jak zdusze za mocno motor. Zatrzymuje się, gaszę samochód i ponownie odpalam i po problemie. Dlaczego tak robię? bo mam dość marynarzy w warsztatach samochodowych i serwisach.
Zajeżdżasz z problemem i słyszysz tylko może to może tamto zostaw my popatrzymy wymienimy masę zbędnych dobrych części i cie skroimy.
Odpowiedz
megabraf
U mnie problem wystąpił przy przebiegu około 188 tys.. Generalnie świeciło tylko "check engine" i jeździłem przez jakiś czas normalnie. Raz tylko zapaliła się kontrolka świecy żarowej i wtedy rzeczywiście spadła moc. Zawór zdemontowany i wyczyszczony, wymieniona jakaś tam część (grzybek, gruszka - coś w tym stylu). Koszt robocizny - 500 zł (Łódź).
Odpowiedz
Volkswagen Passat B7 Limousine