Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 FSI 4Motion 150KM 110kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 - 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Golf V

Liczba wpisów: 238
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 11 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Włączające się radio
dodał: jendrek5207, 2 lata temu
Problem z włączającym się radiem.Pomimo wyłączenia potencjometrem po pewnym czasie radio się włącza co powoduje rozładowanie akumulatora.Przychodząc rano do golfika stwierdzam że radio gra pomimo wyłączenia go poprzedniego dnia po zakończeni jazdy.
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.

Dane techniczne Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 FSI 4Motion 150KM 110kW 2005-2008

Podstawowe parametry Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 FSI 4Motion 150KM 110kW
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf V Hatchback 2.0 FSI 4Motion 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf V Hatchback