Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW od 2013

Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW od 2013
Lata produkcji: 2013 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 239
Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
dodał: Sevgard, 3 lata temu
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie")
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...
zamek drzwi przednich kierowcy ,wkładka,blokada
dodał: jendrek5207, 1 miesiąc temu
Nie mozna kluczykiem zamknąc żadnych drzwi,jedynie pilotem.Można przekręcić kluczyk w drzwiach jednak nie rygluje żadnych drzwi.Czy można wymienić wkładkę.Przekręcenie kluczyka spowodowało zablokowanie wszystkich drzwi i nie mozna było otworzyc ani pilotem ani kluczykiem.Co zrobić w przypadku braku możliwości dostania się do wewnatrz auta gdy ani kluczykiem ani pilotem nie mozna otworzyć samochodu

Dane techniczne Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW od 2013

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VII GTD 3d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM 135kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTD 3d
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII GTD 3d