Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII GTD Variant

Lata produkcji: 2015 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Co prawda stylistycznie Golf VII bardzo przypomina swojego poprzednika, jednak oba auta zdecydowanie różnią się pod względem technicznym. Nowy model oparty jest na zupełnie nowej konstrukcji, zbudowano go na płycie podłogowej VW Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z nowym Audi A3 i Seatem Leonem. Projektanci Golfa VII zwiększyli też jego rozmiary w stosunku do auta szóstej generacji.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII GTD Variant – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Volkswagen Golf VII GTD Variant

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII GTD Variant
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Wymiary zewnętrzne Volkswagen Golf VII GTD Variant
Długość 4575 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1470 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2009 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1514 mm
Prześwit 131 mm
Wymiary wewnętrzne Volkswagen Golf VII GTD Variant
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Wymiary bagażnika Volkswagen Golf VII GTD Variant
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Własności transportowe Volkswagen Golf VII GTD Variant
Maksymalna ładowność 600 kg
Pozostałe parametry Volkswagen Golf VII GTD Variant
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Volkswagen Golf VII GTD Variant

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 238
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 11 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
dodał: Sevgard, 3 lata temu
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie")

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTD Variant
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII GTD Variant