Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 3d 2.0 TSI 230KM 169kW od 2013

Lata produkcji: 2013 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VII GTI 3d 2.0 TSI 230 KM 169 kW

Ogólna ocena
4,15
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Układ jezdny + Całokształt
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Poważne usterki

Dane techniczne Volkswagen Golf VII GTI 3d 2.0 TSI 230KM 169kW od 2013

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII GTI 3d 2.0 TSI 230KM 169kW
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 230 KM (169 kW) przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VII GTI 3d 2.0 TSI 230KM 169kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTI 3d
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII GTI 3d