Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 4500-6000
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Mnóstwo błędów na wyświetlaczu, nagłe gaśnięcie silnika, brak możliwości odpalenia samochodu
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW od 2017
  • instalacja elektryczna
  • 100 tys. km
Pierwszy raz pojawiło się to po przejechaniu ok. 800 metrów po odebraniu auta. Nagle samochód zgasł, pojawiło się mnóstwo błedów, m.in. o hamulcu postojowym, nagle o zbliżeniu się do obiektu, nagle lane assistant + kilka innych błędów i auto już nie odpaliło, po minucie już nawet awaryjne nie migały. Na lawecie wrócił samochód do serwisu, wymieniono akumulator, nic to nie dało, o dziwo z kabli odpalił i powiedziano mi 'będzie działać'. Pojechałem do domu, wsiadłem do auta po ok 4 godzinach, elegancko odpalił, przejechałem ok. 1 km i to samo. Coś zabulgotało, automat pogrzechotał jakbym zdławił auto w manualu na zbyt wysokim biegu i auto stanęło. Znów kilkanaście błędów na wyświetlaczu między zegarami, po minucie już nawet nie mrygały awaryjne...znów laweta i cóż...ciekawe co tym razem powiedzą geniusze z serwisu. znów wymienią aku i odpalą z kabli? Nie wiem co mnie podkusiło na VW...
Oczekuje na rozwiązanie
Woda w samochodzie
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2016
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Woda w kabinie przy małym deszczu od strony progu. Wylewa się przez drzwi za plastikową za głośnokiem w drzwiach. Całą gumową wycieraczka w wodzie. Dramat auto 2 letnie ? Jak to możliwe ? Taką wadą w samochodzie na gwarancji A co będzie jak gwarancja się skończy ?
1 komentarz
Szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW od 2017
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Wszystkie samochody z grupy VAG z silnikiem 1.5 mają usterkę. Podczas ruszania na zimnym silniku samochód szarpie i robi kangury. Z daleka wygląda to jakby ktoś pierwszy raz siedział w Lce. Radzę wystrzegać się tego silnika, problem jest szeroko opisywany w całej Europie. VW ma to gdzieś i obiecuje wprowadzić poprawkę w Q2 2019 (TPI 2048749/5).
12 komentarzy
Volkswagen Golf VII Hatchback 3d