Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1450 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Rozstaw osi 2637 mm
Prześwit 142 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 903 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
KÄ…t natarcia 12,4 stopnie
KÄ…t rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~metal heart
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Bardzo dobry samochód, w którym ogrom zalet przeważa nad nielicznymi mankamentami. Z wyglądu po prostu golf, czyli samochód, który na ładnych alufelgach dostaje kilka punktów do wyglądu. Dla mnie najmniej estetyczny fragment karoserii to tył. Poza tym petarda. Środek dla odmiany jest jeszcze ładniejszy. Po jeździe próbnej leonem z tego samego rocznika przeżyłem szok jakościowy. Deska rozdzielcza, dźwignia, kierownica - miód. mały Tylko mały minusik należałby się za piano w niektórych miejscach.
Dodane 11 miesięcy temu
4,4
~Jaro
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Auto żwawe, dynamiczne. Czasami brakuje 6 biegu, ale 5 jest bardzo elastyczna, od 90km/h do 180km/h bez problemu. Wyciszenie jak na diesla w porządku, chociaż jak stoisz na światłach to go słychać, wcześniej jeździłem benzyną i było ciszej. Siedzenia mogły by być szersze i wygodniejsze, bo po przejechaniu 200-300km jest ciężko wysiadać. Multimedia działają bardzo szybko i sprawnie, żadnych zacięć. Zastanawia, chyba nie tylko mnie, kto wymyślił, aby ogrzewanie przedniej szyby dać w menu radia po jego włączeniu, a nie na konsoli.
Dodane 2 lata temu
3,9
~Tim
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Doskonały towarzysz na co dzień, bardzo poręczny, zawsze gotowy do jazdy, zalety górują na wadami. Jest to mój pierwszy golf i chyba rozumiem już, dlaczego ma wierne grono wyznawców. W żadnej kategorii nie ma istotnych niedociągnięć, przez co w ogólnej ocenie wypada naprawdę dobrze. Co ważna, nawet po 100 tys. km przebiegu golf nie jest zużyty, nadal daje sporo satysfakcji, wzbudza zaufanie. Jest taki trochę ponadczasowy. Może i bywa nudny, ale za to praktyczny i solidny. Użytkuję go od nowości i jeszcze trochę pobędziemy razem.
Dodane 2 lata temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting
4,7 – 7,6
l/100 km
5,6 – 6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 2.0 TDI 150KM 110kW
Miało być GTI, a z rozsądku po jeździe testowej wyszło 2.0 tdi. Auto przy tej masie i momencie obrotowym bardzo dynamiczne(do GTI jednak brakuje) Od początku tj. 2 miesiące 4000km spalanie wg. komputera 6,2 (rzeczywiste ok. 6,7 ponieważ komputer przekłamuje ok 10%). Wszystkie dane podaje wg. komputera i w niskich temperaturach:Najniższe 4,2 bardzo płynna jazda "krajówką", przy spokojnej płynnej jeździe trasa ok 5,3. Przy normalnej w granicach 6. Miasto trzeba się postarać żeby przekroczyć 7,5 :). W przypadku golfa nie ma wielkiej alternatywy 1.5 tsi też ma filtr cząstek stałych, a przy dynamicznej jeździe pali 3 litry więcej. Różnica w cenie kosmetyczna
Dodane 6 lat temu
5,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Po 7000km średnie spalanie na poziomie 6,1l. 70% tras to autostrady i drogi szybkiego ruchu. Jazda po mieście i drogami krajowymi to pozostałe 30%. Na autostradzie w granicach 150/160km/h spalanie to ok. 6,7l. Na innych drogach idzie zejść w granicach 5,5l. Autko jak i silnik polecam!
Dodane 3 lata temu
5,8
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.5 TSI BMT 130KM 96kW
Po 7000km średnie spalanie na poziomie 6,1l. 70% tras to autostrady i drogi szybkiego ruchu. Jazda po mieście i drogami krajowymi to pozostałe 30%. Na autostradzie w granicach 150/160km/h spalanie to ok. 6,7l. Na innych drogach idzie zejść w granicach 5,5l. Autko jak i silnik polecam!
Dodane 3 lata temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów