Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~Tim
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Doskonały towarzysz na co dzień, bardzo poręczny, zawsze gotowy do jazdy, zalety górują na wadami. Jest to mój pierwszy golf i chyba rozumiem już, dlaczego ma wierne grono wyznawców. W żadnej kategorii nie ma istotnych niedociągnięć, przez co w ogólnej ocenie wypada naprawdę dobrze. Co ważna, nawet po 100 tys. km przebiegu golf nie jest zużyty, nadal daje sporo satysfakcji, wzbudza zaufanie. Jest taki trochę ponadczasowy. Może i bywa nudny, ale za to praktyczny i solidny. Użytkuję go od nowości i jeszcze trochę pobędziemy razem.
4,2
~TomekL
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Auto pod każdym względem jest poprawne i nie wyróżniające się - jeżeli nie masz manii bycia indywidualistą to jest to auto dla Ciebie. Jako uniwersalny samochód w domu sprawdza się znakomicie. Jeżdżę nim 30% miasto 70% trasa. Jazda po mieście z manualem jest męcząca - jeżeli planujesz głownie takie użytkowanie to tylko jakiś automat (przy ruszaniu jest irytujące, bo turbina startuje dopiero od 1500 obrotów i jak się chce szybko ruszyć, to najpierw auto muli, a potem nagle czuć uderzenie turbo i włączają się systemy kontroli trakcji, które blokują koła). Jako że jeżdżę sam lub w 2 osoby, to dynamika silnika jest ok, natomiast jeżeli miałbym wozić na co dzień 4 osoby to bym raczej wziął mocniejszy silnik (i raczej diesel niż benzyna). Jedyny minus to jest skrzynia biegów - od czasu do czasu pojawia się problem z wrzucaniem 1 oraz wstecznego. Na forach o tym piszą. W serwisie powiedzieli że Ten Typ Tak Ma. Na szczęście naprawa/wymiana skrzyni manualnej nie jest tragicznie droga. Auto jest dobrze wyciszone zwłaszcza do 120 km/h choć przy 140 można normalnie rozmawiać, materiały w środku też są ok. Lubię to auto za prowadzenie, łatwość parkowania, oraz uniwersalność. Jest na tyle duże że można jechać w kilka osób i na tyle małe że wszędzie się nim wcisnę, zwłaszcza że jeżdżę głównie po Warszawie, Wrocławiu i Krakowie czyli najbardziej zakorkowanych miastach.
4,6
~mario_stone
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Jeździłem testowo wieloma nowymi kompaktami. Każde miało jakieś wady a to za ciasne, a to za wysokie spalanie, a to za mało nowoczesne, a to wystający tablet itd. Tu znalazłem kompromis, auto idealnie skrojone pode mnie, po FL wrażenia z wewnątrz bliskie ideału aż wydaje się to niemożliwe jak udało im się dopracować prawie wszystkie detale. Lekko doposażony Highline wygląda najlepiej w tym segmencie (jakością konkurować może jedynie Mazda 3 ale ta ciasnota na tylnych siedzeniach przeraża). Przyznam, że najpierw chciałem kupić Aurisa (tu ciasnota jest również z przodu, a zakres wysuwania kierownicy w tym aucie to czysta kpina wysuwa sie tylko na 2 cm) potem Mazdę 3 i rozważałem tylko te 2 auta, w życiu bym nie pomyślał o Golfie. Skoro jednak japońce mają dużo więcej wad niż myślałem szybko skierowałem swoje oczy ku VAGowi. Leon FR długo był nr1 ale odpadł na ostaniej prostej. Przyznam, że podobają mi się te ścięte u dołu kierownice. Wygląda to niesamowicie i powoduje, że nawet w zwykłym aucie czujemy się wyjątkowo. A tak na marginesie uważam, że Leon ma najładniejsze analogowe zegary ze wszytkich aut klasy kompakt. Reasumując auto narazie spisuje się fantastycznie i każdemu je polecam ale żeby nie było tak fajnie skupię się w dalszej części opinii na małych minusach o których rzadko kto wspomina a oczywiście Golf je również posiada.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Facelifting