Szukaj

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2016

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2016
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Diesel 1.6 TDI 110 KM, produkcja koniec 2015 r. Opony 225/45/R17. Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Przejechałem 47 tys. km, w większości w trasie (trochę trasy szybszej, reszta wsie i drogi podmiejskie). Jeżdżę raczej oszczędnie, ale nie zamęczam silnika na niskich obrotach (nigdy nie jadę poniżej 1.4 tys. obrotów mimo że komputer tak sugeruje). Jak się spieszę to gonię i wyprzedzam jak się da. Najprzyjemniejsze przyspieszenie na 3 biegu od 50 do 100 km/h - naprawdę fajnie jedzie :-) Od 4 biegu już nie poszalejemy i osiągi są po prostu akceptowalne. Mam skrzynię 5 biegową, ale jest naprawdę dobrze zestrojona - na autostradzie 140 km/h jest 2,6 tys. obrotów i silnika w ogóle nie słychać (160 km/h - równe 3 tys. obrotów i też jeszcze cicho w środku, ale szumy powietrza już dają o sobie znać). W mieście spalanie potrafi być bardzo niskie – nawet 4,7- 4,8 (mały ruch, niewiele postojów), ale jak trzeba stać w korku i co chwile mamy światła to spalimy 6,7-7 l. Średnio po mieście wychodzi 6 l. Na autostradzie 120 km/h – 5,1-5,3 l. 140 km/h – 5,9-6,0 l. 160 km/h – 6,7-7,0 l. Ten silnik zdecydowanie najmniej pali na drogach lokalnych i podmiejskich! Trasa do pracy 60 km – 20 km droga krajowa (prędkości od 70 do 120 km/h jeśli się da), 30 km droga wojewódzka przez wioski (prędkości między 60 a 100 km/h) oraz 10 km droga podmiejska (40-60 km/h). Spalanie na tej trasie bez klimatyzacji w sprzyjających warunkach wynosi 4.0 l (osiągnięte już co najmniej kilkanaście razy). Przeciętne spalanie wynosi 4,4 - 4,5 l. Jak się spieszę i trzeba więcej wyprzedzać to chyba jeszcze nigdy nie przekroczyłem 5,2 – 5,3 l. Klimatyzacja jeśli nie ma upałów 30 stopni, podnosi spalanie niewiele – myślę że max 0,3 litra (ustawiam zawsze na 22-23 stopnie, automatyczny nawiew). Jednym słowem – to oszczędny samochód i bardzo wygodny, ale na polskie – często dziurawe – drogi polecam brać 16 calowe koła i opony 205/55. Na moich 17 calowych na złej drodze trochę trzepie i zawieszenie też mocniej dostaje po *****. Podane spalanie to spalanie realne – komputer zawsze zaniża spalanie o 0,2-0,3 l/100km. I ważne – absolutnie 0 spalania oleju, żadnych dolewek (wymieniam olej co 15 tys. km). Jeszcze nie doświadczyłem wypalania filtra cząstek stałych, pewnie dlatego że rzadko wjeżdżam do miasta i głównie jednorazowo jadę co najmniej 40-50 km. Na moje potrzeby silnik idealny.
Dodane 8 lat temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów