Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2016
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Diesel 1.6 TDI 110 KM, produkcja koniec 2015 r. Opony 225/45/R17. Z samochodu jestem bardzo zadowolony. Przejechałem 47 tys. km, w większości w trasie (trochę trasy szybszej, reszta wsie i drogi podmiejskie). Jeżdżę raczej oszczędnie, ale nie zamęczam silnika na niskich obrotach (nigdy nie jadę poniżej 1.4 tys. obrotów mimo że komputer tak sugeruje). Jak się spieszę to gonię i wyprzedzam jak się da. Najprzyjemniejsze przyspieszenie na 3 biegu od 50 do 100 km/h - naprawdę fajnie jedzie :-) Od 4 biegu już nie poszalejemy i osiągi są po prostu akceptowalne. Mam skrzynię 5 biegową, ale jest naprawdę dobrze zestrojona - na autostradzie 140 km/h jest 2,6 tys. obrotów i silnika w ogóle nie słychać (160 km/h - równe 3 tys. obrotów i też jeszcze cicho w środku, ale szumy powietrza już dają o sobie znać). W mieście spalanie potrafi być bardzo niskie – nawet 4,7- 4,8 (mały ruch, niewiele postojów), ale jak trzeba stać w korku i co chwile mamy światła to spalimy 6,7-7 l. Średnio po mieście wychodzi 6 l. Na autostradzie 120 km/h – 5,1-5,3 l. 140 km/h – 5,9-6,0 l. 160 km/h – 6,7-7,0 l. Ten silnik zdecydowanie najmniej pali na drogach lokalnych i podmiejskich! Trasa do pracy 60 km – 20 km droga krajowa (prędkości od 70 do 120 km/h jeśli się da), 30 km droga wojewódzka przez wioski (prędkości między 60 a 100 km/h) oraz 10 km droga podmiejska (40-60 km/h). Spalanie na tej trasie bez klimatyzacji w sprzyjających warunkach wynosi 4.0 l (osiągnięte już co najmniej kilkanaście razy). Przeciętne spalanie wynosi 4,4 - 4,5 l. Jak się spieszę i trzeba więcej wyprzedzać to chyba jeszcze nigdy nie przekroczyłem 5,2 – 5,3 l. Klimatyzacja jeśli nie ma upałów 30 stopni, podnosi spalanie niewiele – myślę że max 0,3 litra (ustawiam zawsze na 22-23 stopnie, automatyczny nawiew). Jednym słowem – to oszczędny samochód i bardzo wygodny, ale na polskie – często dziurawe – drogi polecam brać 16 calowe koła i opony 205/55. Na moich 17 calowych na złej drodze trochę trzepie i zawieszenie też mocniej dostaje po *****. Podane spalanie to spalanie realne – komputer zawsze zaniża spalanie o 0,2-0,3 l/100km. I ważne – absolutnie 0 spalania oleju, żadnych dolewek (wymieniam olej co 15 tys. km). Jeszcze nie doświadczyłem wypalania filtra cząstek stałych, pewnie dlatego że rzadko wjeżdżam do miasta i głównie jednorazowo jadę co najmniej 40-50 km. Na moje potrzeby silnik idealny.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d