Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting

Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Co prawda stylistycznie Golf VII bardzo przypomina swojego poprzednika, jednak oba auta zdecydowanie różnią się pod względem technicznym. Nowy model oparty jest na zupełnie nowej konstrukcji, zbudowano go na płycie podłogowej VW Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z nowym Audi A3 i Seatem Leonem. Projektanci Golfa VII zwiększyli też jego rozmiary w stosunku do auta szóstej generacji.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Nowy Volkswagen Golf

Cena od 167 890 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Wymiary zewnętrzne Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Długość 4258 mm
Długość z hakiem holowniczym 4349 mm
Szerokość 1790 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1492 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2006 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1533 mm
Rozstaw kół - tył 1504 mm
Prześwit 128 mm
Wymiary wewnętrzne Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Wymiary bagażnika Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
Własności terenowe Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Kąt natarcia 12,4 stopnie
Kąt rampowy 9,6 stopnie
Kąt zejścia 17,5 stopnie
Pozostałe parametry Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting

Autodiagnoza Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 238
Silnik albo skrzynia
dodał: ~radek, 2 lata temu
posiadam golfa 1.4 benz z 1999. problem mam taki ze jak przejade kilka km do rozgrzania silnika auto traci moc ciezko z biegami bynajmie takie wrazenie wymienilem filtr powierza ale nic ... czy to brak oleju w skrzyni czy cos z hlodzeniem
Blokujace sie biegi (1-2-R) i ciagnie na wcisnietym sprzegle.
dodał: specmaciek, 11 miesięcy temu
Witam wszystkich, jestem posiadaczem od niedawna VW Golfa MK5 2.0TDI z 2004 z 6 biegowa skrzynia, od paru dni mam problem z blokujacymi sie biegami, 1, 2 i wsteczny jako tako wchodza ale przy wysprzeglaniu nie moge ich wybic, czasami pedal sprzegla nie odbija tak jak powinien, do tego dziwny objaw na 1szym biegu przy wcisnietym sprzegle auto nadal ciagnie (tak jakby sprzeglo nie bylo wcisniete ale nie zawsze taki objaw jest) Mial ktos podobny problem co to moze byc? Dodam ze plyn jest w normie nie wydaje sie zeby ubywalo, do tego wysprzeglik nie wydaje sie zapocony ale to tylko moje...
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf VII R 3d Facelifting