Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW)
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3200 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,2
~Michał
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Myślę, że to znacznie lepsze auto niż jego następca. Tutaj mamy dopracowane auto, które nie jest trapione kłopotami z drobiazgami. Wnętrze to stary, dobry VW - przyciski, pokrętła i bardzo dobre wykonanie. Wnętrze jak w typowym Golfie, bagażnik bardzo praktyczny i pojemnością może zaskoczyć niejednego. Niestety super obraz psuje interwał serwisowania (wymiana oleju co 30 tys. km), który w mojej opinii doprowadził do niezwykle szybkiego uszkodzenia układu paliwowego (auto tylko niecałe 160 tys km). Gdyby nie ta usterka byłaby maks. ocena. Tak jak pisałem fajne wnętrze i naprawdę wystarczająco dynamiczny silnik, który przy prędkościach autostradowych pali 6/100, a przy prędkościach 70-100 - 4,5-5,5l/100km.
Dodane 2 lata temu
3,9
~Olivier
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Samochód bardzo ekonomiczny, wygodny do podróżowania przy standardowej prędkości chyba, że ktoś tak jak ja lubi głośną muzyke :) Jedyna uciążliwość tego samochodu to pompa wody i nagrzewnice. Z dpfem dużo mniej zachodu niż w innych dieslach.
Dodane 17 dni temu
4,4
~Jarek
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Kupiłem jako dwuletnie z przebiegiem 35 tys. Zrobiłem w dwa lata ponad 100 i jak narazie tylko wymiany oleju co 10-15 tys. Dwukrotnie wymienione klocki komplet i raz tarcze, także komplet. Żadnych innych napraw nie było, nigdy nie stanął na drodze i oby tak zostało jak najdłużej.
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,0
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Najbardziej oszczędne autko jakim jeździłem. Liczyłem na niskie spalanie, ale nie aż tak. Oczywiście wszystko zależy od kultury jazdy - hamowanie silnikiem, odp. moment zmiany biegu, płynna jazda. Najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć na dłuższym dystansie to 3.1L. Oczywiście prędkość max 90km/h. Jadąc 110km/h spalanie w okolicy 4L. Zaskoczyło też spalanie w mieście. Jeżdżąc płynnie mam jakieś 4.5L, no chyba że jest naprawdę duży ruch i korki to wtedy nawet do 5.5L dobije. Jeździłem wcześniej VW 1.5TSI i na średnio teraz mam jakies 2.5L/100km oszczędności. Przy moich przebiegach to jest ponad 400zł oszczędności na miesiąc, a 5000zł w skali roku. Warto było zmienić.
Dodane ponad rok temu
4,9
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
58 000 km przejechane w rok głównie trasa i autostrady do 140km/h, spokojna jazda ~80pkt w systemie bluemotion spalanie przeważnie 4.4 - 5.1 średnia z całego okresu 4.7, trochę muł ale wiedziałem na co się pisze, denerwuje mnie skrzynia która nieprzyjemnie wchodzi na 1 i 2 i do tego jest 5cio biegowa i niski przedni zderzak nie nadający się do miasta, wcześniej jeździłem Octavia 1.4tsi 140KM i Leon ST FR 184km diesel, Golf przebija jakością wykończenia i niskimi kosztami utrzymania i generalnie średnio we wszystkim jest lepszy (gdyby tylko robili 1.6 tdi 160KM z DSG ...)
Dodane 6 lat temu
4,7
Volkswagen Golf VII
Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW
Trasa 580km. 80% eSka (130km/h), 20 % krajówki (poza zabudowanym 100/110 km/h) - Średnie spalanie 4.9l/100km, latem, przy zapakowanym aucie 4 osoby plus bagaże. Średnia prędkość koło 90 km/h wg. komputera. Sprawdzone kilkukrotnie na dystrybutorze. Komputer pokazuje dokładnie takie spalanie jakie jest w rzeczywistości (tolerancja 0.1l/100km) Pozdrawiam
Dodane 8 miesięcy temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów