Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW 2013-2015

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 38% / przeciw: 62%

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,7
~podziemek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Tego się spodziewałem, auto dobrze wykonane, wyciszone, ma moc i jest przy tym oszczędne. Nigdy nie byłem fanem aut bezfinezyjnych (niemieckich) ale po przetestowaniu 6 kompaktów kombi stwierdziłem, że najlepiej się w nim czuję. (wnętrze przypomina Volvo z lat 90 ...). Przekonała mnie zarówno kompozycja i wykonanie wnętrza jak i najlepsze wyciszenie (zwłaszcza w porównaniu ze Skodą). No i zostaje bagażnik. Po obniżeniu podłogi mamy 605 litrów - dwa psy mogą jeździć. Przy podłodze w standardowym ustawieniu mamy płaską powierzchnię - dla mnie bardzo istotne bo można rozłożyć dwie maty i spać ...
Dodane 10 lat temu
4,2
~Namor
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Mój drugi golf. Poprzednio jeździłem V więc do niego mam porównanie. Ten zdecydowanie cichszy, szybszy na starcie (50Nm różnicy jest odczuwalne), przyjemniejszy w środku. Po półtora roku eksploatacji, poza wymianą klamki kierowcy (świrowała antena od bezkluczykowego otwierania) nic się nie popsuło. Trochę trzeszczy przednie zawieszenie na spowalniaczach (w poprzednim było to samo). Po poprzednim Golfie powiedziałem sobie, że już nie kupię VW. Zniechęcały mnie problemy ze skrzynią DSG (wymiana) i silnikiem. Przed zakupem nowego jeździłem po salonach różnych marek i niestety, Golf VII pasował mi najbardziej. Ergonomia, wykonanie, estetyka wnętrza, działanie automatycznej skrzyni. Kupiłem go, ale tym razem dokupując dodatkowe 3 lata gwarancji. Teraz przepaliła mi się żarówka z tyłu. Chciałem wymienić sam, ale okazało się, że trzeba zdemontować lampę, żeby dostać się do żarówki. Od środka pod zaślepką jest tylko kostka przyłączeniowa i plastikowa śruba dociągająca lampę do karoserii. Po wykręceniu tejże śruby lampa się obluzowała, ale nadal się trzyma. Doradca w serwisie zapytany jak ją zdemontować odpowiedział, że nie wie i że sam z wymianą żarówki jeździ do serwisu! Żenada. Jutro dowiem się gdzie indziej. Auto polecam, a zaznaczyłem, że bym go więcej nie kupił, bo ile można jeździć tym samym.
Dodane 10 lat temu
3,9
~pjakubiak
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Wersja highline, co prawda nie jest fanem 'czarnego fortepianu, ale do perfectline 'szczotkowane aluminium' nie można było domówić biksenonów, na których mi zależało. Do tego ledy dzienne, fotele ergo active, halogeny , pakiet zimowy i coś tam jeszcze. Największym zaskoczeniem podczas zamawiania było to że w pakiecie zimowym nie było podgrzewanej przedniej szyby ! Żeby ją mieć, musiałbym równie zamówić nawigację za chyba 6000 czy 8000 pln, więc odpuściłem
Dodane 6 lat temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW 2013-2015
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Spalanie bardzo dobre. Jezdze w proporcjach 70/30 trasa/miasto. Mala czesc tras to autostrady. Spalanie przy spokojnej, ale nie "dziadkowej" jezdzie to ok 6,5 litra, ale da sie zejsc ponizej 6. Podaje dane z wyliczen wlasnych po przebiegu ok 3000km od nowosci. Na komputerze srednia zanizona jest zazwyczaj o ok 0,5l/100km. Wczesniej mialem Fiata Bravo 1.4 T-Jet 120km i spalanie oscylowalo ok 8l/100km wiec jest na plus, ale moze Bravo jezdzilem dynamiczniej jezdzilem, bo nic mi nie podpowiadalo zmiany biegow ;)
Dodane 10 lat temu
6,1
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Jeśli chodzi o zużycie paliwa to tak na autostradzie do 120 km/h spalanie w granicach 5,9 - 6,2 litra na 100km koło 140/150 w granicach 7l/100km po drogach gminnych i powiatowych można zejść do 5,6l/100km. W w jeździe miejskiej w granicach 6,5l/100km można troszeczkę zejść z tego włączając tryb emeryta.
Dodane 8 lat temu
5,8
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Tego jeszcze nie wiem. Wiem, że średnie spalanie z 4 500 km wynosi 5,6 l/100km. Przy zabawie w ecodriving (czyli po uruchomieniu wyobraźni) nie maiłem problemów ze spalaniem 4,7 - 4,9. Od ostatniego tankowania 680km temu komputer pokazuje 5,4. (dziennie 20 km miasta i 80km poza)
Dodane 10 lat temu

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 20
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów