Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Oceny Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,29
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(60%) NIE(40%)
ZALETY + Wyciszenie + Układ jezdny + Koszty utrzymania
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

podziemek
Volkswagen Golf VII Variant
1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW (2013-2015) 4,69
Tego się spodziewałem, auto dobrze wykonane, wyciszone, ma moc i jest przy tym oszczędne. Nigdy nie byłem fanem aut bezfinezyjnych (niemieckich) ale po przetestowaniu 6 kompaktów kombi stwierdziłem, że najlepiej się w nim czuję. (wnętrze przypomina Volvo z lat 90 ...). Przekonała mnie zarówno kompozycja i wykonanie wnętrza jak i najlepsze wyciszenie (zwłaszcza w porównaniu ze Skodą). No i zostaje bagażnik. Po obniżeniu podłogi mamy 605 litrów...
dodano 2 lata temu przez podziemek
uish
Volkswagen Golf VII Variant
1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW (2013-2015) 4,08
Autko oceniam na dobre, przyzwoite. Wykonanie bardzo staranne, nic nie trzeszczy po 130k we wnętrzu auta. Gorzej z mechaniką, choć i tak jeśli chodzi o dynamikę jazdy spory plus. Potrafi być bardzo oszczędne.
dodano 11 miesięcy temu przez uish
Namor
Volkswagen Golf VII Variant
1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW (2013-2015) 4,23
Mój drugi golf. Poprzednio jeździłem V więc do niego mam porównanie. Ten zdecydowanie cichszy, szybszy na starcie (50Nm różnicy jest odczuwalne), przyjemniejszy w środku. Po półtora roku eksploatacji, poza wymianą klamki kierowcy (świrowała antena od bezkluczykowego otwierania) nic się nie popsuło. Trochę trzeszczy przednie zawieszenie na spowalniaczach (w poprzednim było to samo). Po poprzednim Golfie powiedziałem sobie, że już nie kupię VW....
dodano 2 lata temu przez Namor

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 198
Koszt ogólny 35,16 PLN
PB34.86 PLN
Wydatki serwisowe 1,49 PLN Pozostałe wydatki 5,15 PLN

Dane techniczne Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW 2013-2015

Podstawowe parametry Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII Variant