Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Marcin
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Długo zastanawiałem się nad wyborem i ostatecznie wybór padł na Golfa ( ostatecznym powodem wyboru było wykończenie wnętrza, oraz perfekcyjne prowadzenie). Poprzednio miałem Volvo V60 D3 (od nowości) i byłem tym autem rozczarowany. Mam nadzieję że golf mnie nie zawiedzie. Jestem tym samochodem naprawdę zachwycony, może to dla tego że mój poprzedni samochód sprawiał mi naprawdę dużo problemów już od wyjechania z salonu. Golfa mam w wersji Highline z dodatkowym wyposażeniem w kolorze biała perła (kosztował prawie tyle co passat)
Dodane 9 lat temu
4,7
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Kupiłem to auto szukając tak naprawdę nowego Superba z tym silnikiem i skrzynią, ale taka konfiguracja była niemożliwa do otrzymania w krótkim czasie (okres oczekiwania pół roku minimum), a potrzebowałem auta "na już". Po wizytach w wielu salonach różnych marek niestety muszę przyznać, że VW tutaj dystansuje konkurencję i nie piszę tego ponieważ posiadam to auto, ale w wyniku chłodnej kalkulacji. Za te pieniądze otrzymuje się kawał solidnego auta, dobrze wykonane z dbałością o detale i dające w sumie radość z jazdy.
Dodane 9 lat temu
4,6
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Długo zastanawiałem się, jaki samochód kompaktowy wybrać, jeździłem na testach m.in. Octavią i Mazdą 3, a ostatecznie zdecydowałem się na Golfa i teraz, po kilku miesiącach użytkowania uważam, że był to rzeczywiście dobry wybór. Auto jest szybkie, oszczędne, wygodne, ciche, bardzo funkcjonalne i dobrze się prowadzi. Mam je za krótko, by wiarygodnie ocenić jakość wykonania i bezawaryjność, ale na razie w tym zakresie wszystko jest w porządku.
Dodane 8 lat temu
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zacznę od tego że licznik zawyża znacząco prędkość o 5-7% Na drogach krajowych jadąc zgodnie z przepisami silnik spokojnie schodzi poniżej 6 l / 100, na autostradzie w zależności od wiatru przy 120 km / h ale z GPS bo z licznika to 130 km / h wychodzi około 6,3-6,6, włączenie klimy tylko nieznacznie podbija zużycie, niskie temperatury owszem już znacząco podnoszą zużycie, poza tym auto bardzo komfortowe, nie odczuwa się zmęczenia na długich trasach fotele wygodne a auto w miarę ciche wewnątrz. Spodziewałem się niższego spalania przy wyższych prędkościach, Silnik 1.0 TSi 115 KM jaki mam w służbowym jest niedościgniony....
Dodane 6 miesięcy temu
6,6
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zazwyczaj przy tankowaniu wychodzi nieco ponad 8l/100 km (miasto 70% / krótka trasa 30%) - spalanie takie, jak moja poprzednia Fiesta ponad dwukrotnie słabsza, więc ogólnie rewelacja :) Przy pustawej trasie, prędkościach poniżej 100 km/h da się zejść poniżej 5l według komputera. Mowa tutaj o jeździe emeryckiej na pamięć - utrata prędkości bez udziału hamulców, bardzo płynna jazda. Na regularnych trasach 50km komputer zdąży zejść do 4.9l. Może gdyby trasa miała 100-200km, to nawet i poziom 4.5-4.7 jest do osiągnięcia. Trasy autostradą 150 km/h na tempomacie (141 - 142 według nawigacji) - wówczas spalanie waha się między 7,5 a 8,5l. Przy tankowaniu wychodzi to 8l / 100 km. Na trasie Łódź Praga Kraków Łódź (1600km) postanowiłem jechać bardziej eko. Było sporo remontów i jazdy 70 - 100 km/h na tempomacie, na autostradach max 120 km/h jechałem, czasami krótko 130 km/h do sprawniejszego wyprzedzania. Tempomat używany tylko wtedy, kiedy wiedziałem, że nie będzie dohamowywał auta. Wówczas przy tankowaniu wyszło, że auto spaliło średnio 5.2l / 100 km.
Dodane 4 lata temu
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Przy totalnie emeryckiej jeździe udało mi się na dłuższym odcinku drogi krajowej zejść ze spalaniem do poziomu 4,9l/100 km. Przy normalnej eksploatacji nie jest aż tak dobrze, ale i tak jestem zadowolony. Średnio wygląda to z grubsza tak: spokojna jazda drogą krajową 5,5-6/100, spokojna jazda po mieście 7-8/100 (bliżej 7 jesienią, bliżej 8 zimą), autostrada 140 km/h analogicznie (7 jesienią, 8 zimą). Wskazania komputera pokładowego co do spalania pokrywają się z obliczeniami pod dystrybutorem.
Dodane 8 lat temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów