Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Passat B5 Kombi 2.3 i VR5 20V 170KM 125kW 1997-2005

Lata produkcji: 1997 - 2005
Segment: Klasa średnia
Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B5 Kombi 2.3 i VR5 20V 170KM 125kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 58
Koszt ogólny 30,64 PLN
LPG30.64 PLN
Wydatki serwisowe 12,78 PLN Pozostałe wydatki 52,74 PLN

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi 2.3 i VR5 20V 170KM 125kW 1997-2005

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B5 Kombi 2.3 i VR5 20V 170KM 125kW
Produkowany od 1997 do 2005 roku
Pojemność skokowa 2327 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 90,3 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B5 Kombi 2.3 i VR5 20V 170KM 125kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B5 Kombi