Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Klasa średnia
Passata można kupić tanio, ale z kiepskim silnikiem pod maską. Benzynowe 1.6l o mocy 102KM i tak radzi sobie lepiej, niż mogłoby się wydawać, ale osiągi, jakie generuje bardziej pasują do przeciętnego kompaktu, niż ładnie skrojonej limuzyny. Jedne z lepszych wyborów to dwie jednostki z doładowaniem – 1.4TSI 122KM i 1.8TSI 160KM. Ta słabsza nie jest nadzwyczajna, ale zapewnia to minimum potrzebne do jazdy. Bardziej obrazowo – 122KM wystarczy przeciętnemu kierowcy, a 160KM przeciwnikom fotoradarów. Dzięki doładowaniu w obu silnikach subiektywne odczucia, co do ich mocy są całkiem przyjemne. Dobrym motorem jest również 2.0l liczące 150KM, zresztą można je też dostać w wersji z turbosprężarką. Ma trochę inną charakterystykę pracy, ale zapewnia wystarczające osiągi i pracuje cicho. Dla szaleńców widlaste 3.2l z napędem na wszystkie koła lub 3.6l z batalią 300KM. Diesli jak to w Passacie jest całe mnóstwo. 1.9TDI 105KM zaczyna przechodzić do historii, dlatego znacznie lepszym wyborem jest jego młodszy brat o pojemności 2.0l, najlepiej 140 lub 170-konny. Słabsza wersja to najmniejsza, rozsądna moc w tym aucie, którą warto się zainteresować. Sam silnik oczywiście denerwuje turbodziurą na początku obrotomierza, ale jak już sprężarka zabierze się do pracy, to robi się znacznie ciekawiej.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 159
Koszt ogólny 47,58 PLN
PB45.43 PLN
Wydatki serwisowe 12,79 PLN Pozostałe wydatki 13,12 PLN

Usterki Volkswagen Passat B6

Liczba wpisów: 87

Volkswagen Passat B6 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Dane techniczne Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW 2007-2010

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B6 Variant 1.8 TSI 160KM 118kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B6 Variant