Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Klasa średnia
Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1750-2500 obr/min
Typ wtrysku bezpośredni elektroniczny wtrysk wielopunktowy
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4Motion
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Wyciszenie + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~Arek
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Auto bogato wyposażone, posiadam wersję R-line. Naprawde fajny samochód i znacznie tanszy od np. Audi. Początkowo miało być A4 ale Passat okazał się być równie komfortowy i znacznie tańszy. Jeżdzi się nim świetnie, ale to pewnie zasługa najmocniejszgo diesla z tych 2.0, skrzynia DSG jest super. Narazie auto ma mały przebieg to nie wiem jak bedzie z niezawodnością. Denerwyjące cechy to ten badziewny system z filtrem cząstek stałych. Dużo jeżdźę po miescie i czesto auto chodzi na podwyższonych obrotach dopalają lub podgrzewając się.
2,3
~Cezary
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
To służbowy samochód więc nie płacę za nic ale mogę powiedzieć ,że jest to wyrób marnej jakości.O ile wygląd budzi zaufanie to jakość mechaniki jest po prostu marna. Nie wiem czy wynika to z oszczędności na częściach czy może patenty nie są za bardzo dopracowane ale efekt jest dosyć słaby. Pierwszy raz w życiu wzywałem pomoc drogową do miesięcznego auta. Poza tym branie oleju ok 0.5 litra na 1000km jest ciężkie do zaakceptowania. Lata świetlne temu miałem skodę 100 ale nawet ona nie brała takich ilości oleju. Ogólnie ten samochodzik nie jest wart zakupu ,nie dałbym za niego złamanej złotówki.
4,6
~Alexy
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Auto użytkowane w sposób troskliwy ;) Studziłem sprężarkę, na zimnym silniku nie przyspieszałem gwałtownie itp. Auto w pełnej opcji wyposażenia za 176 tys katalogowo (Highline + dodatki). Przez prawie 4 lata od nowości ANI JEDNEJ awarii (fabrycznie przeglądy zgodnie z "książeczką")
1 błąd: 10087 - Czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów P15A1 00 [044] - niewiarygodny sygnał, 2 błąd: 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [175] - usterka MIL
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Święci się kontrolka CHECK ENGINE + mruga kontrolka PODGRZEWANIA ŚWIEC ŻAROWYCH, silnik w Passat B7 pracuje w trybie awaryjnym czyli kręci tylko do 3000 obrotów oraz ograniczona moc. EGR już od roku zgłaszał co jakiś czas blokadę przepustnicy aż wreszcie padł. Odnośnie Czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów - w skrzyniach manualnych jest to powiązane z systemem Start-Stop,chociaż jest osiągnięta temperatura oleju, płynu chłodniczego i powietrza wewnątrz samochodu to nie gaśnie silnik na postoju przed światłami, czasami wyskakuje na wyświetlaczu komunikat BŁĄD SYSTEMU START-STOP. Do wymiany EGR (1200zł. OEM)+ Czujnik Neutralnego Położenia Skrzyni Biegów (150zł. OEM) + koszty robocizny (5-6 godzin na wymianę EGR - trzeba ściągać belkę).
1 komentarz
Odpala na 3 sekundy i gasnie
  • Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 290 tys. km
Problem jest taki że pasek odpala i po 3 sekundach gaśnie i potem jest głuchy jak pień. Diagnozowałem go na wiele sposobów i stały błąd to P160300 (sporadyczny zanik napięcia sterownika silnika). Już dałem się wkręcić w wymianę pompki paliwa w zbiorniku(600 pln lezy se teraz na półce). Błąd wydaje mi się prosty ale może ktoś miał podobny i poradził sobie z nim. Dodam że rano samochód odpala i działa bez zarzutu , ale jak się już rozgrzeje to łapie takie zawiechy po zatrzymaniu. Wysiadam odpinam mase na kilka sekund i jadę dalej ale to nie lekarstwo. Miałem już rady żeby zrobić soft oprogramowania lub wysłać sterownik silnika do naprawy. póki co dałem dodatkową mase do silnika i pójdę w kierunku czujnika temperatury. Jeżeli nie będzie poprawy niestety wysyłam sterownik.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Kontrolka świateł
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 280 tys. km
Podczas jazdy zapala się kontrolka świateł czasem się wyłącza czasem włącza i tak na okrągło. Czujnik poziomowania świateł został dwukrotnie wymieniony jednak na nic się to zdało. Po podłączeniu tester diagnostyczny v-scan pojawia się błąd nr 5279761. Usuwam ten błąd lecz po chwili wyskakuje on ponownie. Co może być przyczyną?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volkswagen Passat B7 Limousine