Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Klasa średnia
Ósma generacja Volkswagena Passata oficjalnie zadebiutowała w lipcu 2014 r. w Poczdamie, a szerszej publiczności został pokazany podczas jesiennej wystawy w Paryżu w tym samym roku. Stylistycznie, zgodnie z tradycją, Passat jest kontynuacją rozwiązań znanych z modelu poprzedniej generacji. Jest od niego nieco krótszy (o 18 mm) oraz o 73 kg lżejszy. Volkswagen Passat B8 powstał na przedłużonej platformie podłogowej VW Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Golf). Samochód został zaprojektowany przez Waltera de Silvę. Oferowany także w wariancie kombi (Passat Variant). Model, po raz pierwszy w historii, zdobył tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2015.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4775 mm
Szerokość 1832 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2083 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1832 mm
Wysokość 1483 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1747 mm
Rozstaw osi 2786 mm
Rozstaw kół - przód 1578 mm
Rozstaw kół - tył 1564 mm
Prześwit 155 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1034 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 964 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1506 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1506 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1152 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 586 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1194 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2092 mm
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Korzystałem z Passata przez prawie 3 lata, niedługo zmieniam auto na inne. Wiadomo, że 150 KM nie będzie kosmosem dla samochodu o takich gabarytach, natomiast auto jest dość sprawne i przyjemnie się nim jeździ - szczególnie na autostradach i eskach. W czasie użytkowania miałem jedynie problem z jedną kontrolką oleju - wskazywała zbyt niski poziom oleju niezgodnie z tym, co pokazywał bagnet. Czasami miałem też problem z czujkami ciśnienia w oponach, które po wymianie opon pokazywały utratę powietrza, również niezgodnie z prawdą. Poza tym auto jest naprawdę niezłe, szkoda, że to ostatni Passat w "limuzynie".
4,7
~Mateusz
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Po roku użytkowania i przejechaniu 16tys km mogę już trochę więcej powiedzieć. Passat sprawuje się bardzo dobrze, mimo początkowego problemu z klimatyzacja jak i łożyskiem lewego przedniego koła które zostało wymienione w ramach akcji serwisowej. Po 15tys km wymieniony olej, olej po spuszczeniu i przejechaniu magnesem wyglądał bardzo dobrze, praktycznie brak opiłków, kwestia odpowiedniego dotarcia samochodu. Przez ten okres silnik wciągnął zaledwie 200ml oleju co jak na benzynę z turbo jest bardzo dobrym wynikiem. Spalanie samochodu podczas spokojnej jazdy 50/50% miasto/trasa to ok 8/9l. Trasa 120 tempomat 6,7l. Dynamiczna jazda to okolice 12l, trasa 200 tempomat to ok 14-16l. Dynamika samochodu na duży plus, udało się zmierzyć samochód 6,6s do 100. 100-200, 21s. Katalogowo 190km i 320nm, ale na hamowni samochód pokazał 204km i 342nm, czyli spory bonus od fabryki. DSG DQ 381 spisuje się bardzo fajnie, ale tryb D mógłby trzymać obroty o te 200 więcej gdyż skrzynia dąży do jazdy na obrotach 1100-1200. Skrzynia z długimi przełożeniami dzięki czemu samochód idealnie odnajduje się w prędkościach autostradowych i jest przy tym ekonomiczny. Na ogromny minus tylny podłokietnik który przez uchwyty na kubek na środku jest bardzo niewygodny i łokieć trzymamy właśnie w tych uchwytach. Na minus radar umieszczony w znaczku VW, kilka większych owadów i wyświetla błąd aktywnego tempomatu, trzeba zjechać na stacje i przetrzeć. Passat mimo swojej popularności i ceny ma ogromną przewagę nad skoda/seatem w postaci trzymania ceny. Samochód zakupiony z dużym rabatem, na chwile obecną wyceniony do ubezpieczenia po roku na 5tys więcej, porównując z ofertami na rynku wycena pokrywa się ze stanem faktycznym. Bmw czy Mercedes to to nie jest, ale i tak potrafi cieszyć. Pozdrawiam
2,8
~Zenon234
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Aktualny przebieg auta 14 tys km . Spalanie wysokie ( przyczyną tego jest że tryb ECO nie nadaje się do niczego D to samo LAG do 3 s w DSG) Osiągi słabe 7,8s do setki załadowane ( 5 osób plus bagażnik )auto nie jedzie . Bagażnik informacja o jego wielkości to kłamstwo drążąc temat okazało się ze ma nędzne 404 l . skrzynia ma takiego laga że jazda tylko w trybie sport ECO ma ponad 3 s zwłoki i w mieście grozi to poważnymi kłopotami ( 5 razy prawie kolizja bo auto stało a nie jechało ) w trybie ECO ma super małe spalanie ale co z tego jak to niebezpieczne . I ciekawostka auto po roku niby ocynk a maska od strony wewnętrznej skorodowana ( wiece info na forum VW Polskim i Niemieckim warto sprawdzić i u siebie )

Usterki Volkswagen Passat B8

Liczba wpisów: 25
awaria skrzyni DSG
  • Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019
  • silnik
  • 109 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
podczas jazdy pojawia się komunikat "skrzynia biegów w trybie awaryjnym. brak biegu wstecznego", można kontynuować jazdę ale działają tylko biegi nieparzyste. Po zatrzymaniu silnika i wyłączeniu silnika po ponownym uruchomieniu komunikat znika, skrzynia działa prawidłowo ale po różnym upływie czasu - kilka minut, kilka godzin, kilka dni - pojawia się ponownie. W ASO stwierdzono uszkodzenie mechatroniki, koszt wymiany modułu ok 3 tys złotych. Przebieg auta 109 tys km, auto regularnie serwisowane w ASO
1 komentarz
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
  • Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Witam Podczas jazdy drogami typu kocie łby czy wyłożonymi płytami drogowymi słychać hałas z okolicy przednich kół. Hałas ustępuje w momencie lekkiego naciśnięcia na pedał hamulca. Myślę że hałasują zaciski hamulcowe, które wchodzą w drgania. Jest on na tyle głośny, że ludzie idący chodnikiem obracają się za mną. Jako że auto jest na gwarancji pojechałem z tym problemem do serwisu vw plichta Gdynia ( 2 razy). Po sprawdzeniu auta powiedziano mi, że owy hałas pochodzi z tulei wahacza, które należy przesmarować i będzie ok :)))) Fakt jest taki, że po wyjechaniu z serwisu miesiąc jest ok po czym problem powraca. Wg mnie panowie w serwisie dla niepoznaki posmarowali mi wahacze smarem tak bym się nie czepiał hamulców. A w rzeczywistości ponaginali blaszki przy klockach itp. Zrobili zaciski bardziej sztywne/napięte. Uważam, że nie tak powinna wyglądać naprawa w autoryzowanym serwisie volkswagena. Jeśli macie jakiś sposób co zrobić by problem już nie wracał to proszę o informację. Pozdrawiam Marcin
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Przy odpaleniu niskie obroty
  • Volkswagen Passat B8 Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2014-2018
  • silnik
  • 135 tys. km
Witam. Samochód przy odpalaniu przydusza go na 400/600 obrotów ( lekkie drgania ) po 3 sekundach wchodzi na normalne obroty. Brak jakichkolwiek błędów. Dzieje się tak raz na 5 rozruchów Proszę o pomoc bo nie wiem czego szukać
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting