Szukaj

Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW 2019-2021

Informacje o Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Klasa średnia

Popularne są diesle, choć lepiej omijać motor 1.6 TDI. Nie dlatego, że jest nieudany, ale w tym aucie męczy się pod maską. Ma sens głównie we flotach – do użytku prywatnego lepiej wybrać żwawszy 2.0 TDI. Najsłabszy oferuje 150KM, a najmocniejszy bagatela 240. Już ta pierwsza propozycja jest wystarczająca. Wśród motorów benzynowych optymalny jest 1.4 TSI 150KM. Pracuje subtelnie, jest cichy, kulturalny, elastyczny i oszczędny pod warunkiem płynnego operowania prawą stopą.

czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Korzystałem z Passata przez prawie 3 lata, niedługo zmieniam auto na inne. Wiadomo, że 150 KM nie będzie kosmosem dla samochodu o takich gabarytach, natomiast auto jest dość sprawne i przyjemnie się nim jeździ - szczególnie na autostradach i eskach. W czasie użytkowania miałem jedynie problem z jedną kontrolką oleju - wskazywała zbyt niski poziom oleju niezgodnie z tym, co pokazywał bagnet. Czasami miałem też problem z czujkami ciśnienia w oponach, które po wymianie opon pokazywały utratę powietrza, również niezgodnie z prawdą. Poza tym auto jest naprawdę niezłe, szkoda, że to ostatni Passat w "limuzynie".
Dodane ponad rok temu
4,7
~Lubie VW
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Polecam zarówno do miasta jak i w trasę. Najdłuższa trasa bez większego zmęczenia to 1200 km. Ekonomiczny jak na benzyniaka i gabaryty auta. dla porównania 1,8 TFSI + 1,5 - 2 litry więcej spala a przepaści w przyspieszeniu nie ma.
Dodane 9 miesięcy temu
3,4
~usterka
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Kupione jako demo z przebiegiem 2500 km. Przy 8000 strzelił uszczelniacz wału i leciał olej. 3 tygodnie bez samochodu, bo serwis wrocławski albo nie umiał tego ogarnąć, albo mieli to tak w poważaniu. Zastępczego nie dają. Przy 25000 km zakwalifikowali oba sprzęgła w DSG do wymiany, do tego wałek rozrządu, znowu leciał olej. Kolejne 3 tygodnie. Cierpliwość się skończyła, auto poszło do sprzedaży.
Dodane ponad rok temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW 2019-2021
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Najniższy wynik trasa Stargard - Poznań przy szanowaniu przepisów i niskim natężeniu ruchu wyszło mi 4.9l przy jeździe w normalnych warunkach i z częstszym wyprzedzaniem 5.3-5.5. Miasto 6.8-9 w zależności od ruchu. W cyklu mieszanym 70% trasa 30% miasto średnia policzona z baku wyszła 6.2l. polecam jednostkę ale maksymalnie do aut wielkości passata może superba . Uważam, że ten silnik w crossoverze albo w SUVie nie ma sensu.
Dodane 5 miesięcy temu
8,8
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Przebieg 20000. Przy bardzo spokojnej jeździe poza miastem 7,5. Autostrada 150-160 to 8.8. miasto 9-10. Nie wiem jak innym wychodzi 6,5. Silnik słaby jak tak dużego auta, ale do spokojnego toczenia się wystarczający.
Dodane 4 lata temu
6,2
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
W dużym mieście w korkach ok. 10. Oczywiście jak ktoś chce poszaleć to może wykręcić więcej. Do Chorwacji ok. 6 l, prędkość od 120 do 150 zależnie od ograniczeń. Jeśli by jechać w miarę spokojnie do Splitu z Polski na jednym tankowaniu bez problemu
Dodane 5 lat temu

Usterki Volkswagen Passat B8

Liczba wpisów: 27
Zużycie pompy dodatkowej webasto
  • Volkswagen Passat B8 Alltrack 2.0 TSI 220KM 162kW 2015-2018
  • inne
  • 145 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W aktualnym sezonie zimowym (2024/2025 - auto z rocznika 2018), doszło do usterki polegającym na wyłączaniu się webasto, bardzo krótko po jego włączeniu, ok 30-60 s. W normalnej eksploatacji włącza się i działa jako dogrzewanie systemu, samodzielnie już nie. Awaria dotyczyła zużycia się pompy dodatkowej, niestety po jej wymianie doszła usterka czujnika temperatury G18, nie do zdiagnozowania przed wymiana pompy. Po wymianie obu elementów powróciła sprawność webasto. Koszt w ASO: - wymiana pompy z usługą ok 1950 brutto - czujnik temperatury G18 + usługa ok 1600 brutto
Dodane 9 miesięcy temu
awaria skrzyni DSG
  • Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019
  • silnik
  • 109 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 10
podczas jazdy pojawia się komunikat "skrzynia biegów w trybie awaryjnym. brak biegu wstecznego", można kontynuować jazdę ale działają tylko biegi nieparzyste. Po zatrzymaniu silnika i wyłączeniu silnika po ponownym uruchomieniu komunikat znika, skrzynia działa prawidłowo ale po różnym upływie czasu - kilka minut, kilka godzin, kilka dni - pojawia się ponownie. W ASO stwierdzono uszkodzenie mechatroniki, koszt wymiany modułu ok 3 tys złotych. Przebieg auta 109 tys km, auto regularnie serwisowane w ASO
Dodane 2 lata temu
2 komentarze
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
  • Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Witam Podczas jazdy drogami typu kocie łby czy wyłożonymi płytami drogowymi słychać hałas z okolicy przednich kół. Hałas ustępuje w momencie lekkiego naciśnięcia na pedał hamulca. Myślę że hałasują zaciski hamulcowe, które wchodzą w drgania. Jest on na tyle głośny, że ludzie idący chodnikiem obracają się za mną. Jako że auto jest na gwarancji pojechałem z tym problemem do serwisu vw plichta Gdynia ( 2 razy). Po sprawdzeniu auta powiedziano mi, że owy hałas pochodzi z tulei wahacza, które należy przesmarować i będzie ok :)))) Fakt jest taki, że po wyjechaniu z serwisu miesiąc jest ok po czym problem powraca. Wg mnie panowie w serwisie dla niepoznaki posmarowali mi wahacze smarem tak bym się nie czepiał hamulców. A w rzeczywistości ponaginali blaszki przy klockach itp. Zrobili zaciski bardziej sztywne/napięte. Uważam, że nie tak powinna wyglądać naprawa w autoryzowanym serwisie volkswagena. Jeśli macie jakiś sposób co zrobić by problem już nie wracał to proszę o informację. Pozdrawiam Marcin
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów