Szukaj

Informacje o Volvo V60 II Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW 2020-2023

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Wyższa klasa średnia

Oferta silnikowa nowego V60 powinna zadowolić każdego kierowcę poszukującego auta w tym segmencie. Producent zaoferuje dwie hybrydy typu plug-in bazujące na turbodoładowanych jednostkach benzynowych. Są to: T6 Twin Engine AWD 340 KM oraz T8 Twin Engine AWD 390 KM. W cenniku wciąż znajdziemy się silniki wysokoprężne: D3 o mocy 150 KM oraz D4 o mocy 190 KM. Wśród klasy7cznych jednostek benzynowych znajdziemy T5 o mocy 254 KM i T6 o mocy 310 KM.

 

 

czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 177 KM (130 kW)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~ddominus
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Jest to kolejny model V60 którym jeżdżę. Silnik B3 wybrany celowo, do dojazdów do pracy, z uwagi na to, że główny jest przebieg na trasie z niewielką jazdą w mieście. Różnica między starym V60 D4 181 km a nowym jest znaczna. Przede wszystkim rozmiary auta. Nowe jest dłuższe, szersze i sprawa wrażenie jeszcze masywniejszego od poprzednika. auto jest duże, przestronne i miejsca jest wszędzie sporo, nawet na drugiej kanapie z tyłu. Auto typowo na trasę do spokojnej jazdy bez szaleństw. W jednej z wcześniejszych ocen auta jest wskazane, że jest to samochód do spokojnego przemieszczania się z punktu A do punktu B bez żadnych fajerwerków i szaleństw. Potwierdzam tę opinię. Samochód bardzo komfortowy, płynie po drodze niezależnie do prędkości czy jest to 50 km/h czy 140 km/h. Pozytywnie zaskakuje spalanie w miękkiej hybrydzie i opcja "żeglowania" gdy samochód jest rozpędzony i powoli wytraca prędkość np przy dojeździe do przejazdu kolejowego czy też jazdy w kolumnie pojazdów gdy nie ma możliwości wyprzedzania. Silnik się wyłącza i jedzie się na wspomaganiu elektrycznym co powoduje, że spalanie spada do 0 a samochód jedzie dalej i powoli wytraca prędkość. Skrzynia biegów jest 7 biegowa działa płynnie i nie szarpie. W tym zakresie mam odmienne odczucia od jednego z piszących tu opinię. Wynika to z tego, że jest to nowa skrzynia w tym modelu. Nowy interfejs 2023 jest genialny - czytelny, prosty i intuicyjny. Nie wiesza się i google daje radę. Ogólnie samochód zaskoczył komfortem jazdy, bezpieczeństwem systemów wspomagania jazdy i jakością wykonania.
3,1
~Robert
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Auto mam 6mcy,po prostu SCHROT,odkleja się tapicerka, problem z ustawieniem zbieżnośći, wymieniany układ wydechowy, problem ze wzmacniaczem,auto jest 6sty raz w service Volvo
3,1
~Robert
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Auto mam 6mcy,po prostu SCHROT,odkleja się tapicerka, problem z ustawieniem zbieżnośći, wymieniany układ wydechowy, problem ze wzmacniaczem,auto jest 6sty raz w service Volvo

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 8
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
1 komentarz
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volvo V60 II  Kombi