Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz

Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016 – wybierz silnik

Nowy Alfa Romeo Giulietta Nuova

Cena od: 78 100 PLN

Dane techniczne Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4351 mm
Szerokość 1798 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 762 mm
Prześwit 113 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l

Oceny Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Silnik + Karoseria

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Mr. Green
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Alfa Romeo... albo się ją kocha albo nienawidzi. Samochód w 100% spełnił oczekiwania. Stosunek jakość cena przemawia za alfą. Samochód który jest jeszcze w starym stylu, dość surowy na tle nowej konkurencji dający dużą frajdę z jazdy ale również czucie samochodu co jest bardzo ważne. Świetne wyważenie, czuć jak elektroniczna szpera dociąga samochód w zakręcie a przy odpowiednim balansie możemy zarzucić tyłem. Spalanie średnie z 10tyś 12l. konkurencja jest oszczędniejsza. Pomimo upływu lat samochód nadal zwraca uwagę i cieszy oko. Super hamulce lepsze niż GTI. Jak dla mnie jedyne minusy to za duża i źle wyprofilowana kierownica, oraz gubiąca się i nie zawsze posłuszna skrzynia. DSG działa lepiej.
4,6
~ja
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Samochód nadal mimo swego wieku zwraca uwagę. Gdy do niego wsiadam na parkingu, gdzie wokół stoi właściwie cala konkurencja w tej klasie- mercedes a, bmw 1, volvo v40, mazda 3, megane czy golf, nigdy jeszcze nie poczułem wątpliwości, czy dobrze wybrałem. i wiem, że miałbym watpliwosci, gdybym się zdecydował na dowolny z nich.
4,5
~ambienT
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Całokształt to 5 z minusem. Piękne, nietuzinkowe auto z genialnym silnikiem prosto z Alfy 4C, pierwsza setka po 6 sekundach, piękny dźwięk NIEPOCHODZĄCY z głośników a faktycznie dobiegający z wydechu i silnika - podziwiam. Zapraszam do recenzji.

Usterki Alfa Romeo Giulietta Nuova II

Liczba wpisów: 4
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Sonda Lambda i wąż gumowy
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 2.0 JTD 16v 140KM 103kW 2011-2013
  • układ wtryskowy
  • 48 tys. km
Występowanie usterki:
Miałem problem z sadzą na tylnej klapie. Padła sonda lambda i wąż gumowy między turbiną i intercooler'em.
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016