Szukaj

Informacje o BMW Seria 1 F40 Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW 2019-2020

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy Å›redniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przeÅ‚omu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowaÅ‚a jako piÄ™ciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostÄ™pny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiÄ…gnÄ…Å‚ rynkowy sukces – dziÅ› jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostÄ™pna jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1480-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 94,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~sando
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW
W mojej opinii to najlepsze auto w swojej klasie. Zmiana napędu na przód nie robi mi różnicy. Cała reszta w tym segmencie też ma taki napęd. Auto wyróżnia się wnętrzem, jakością materiałów, spasowaniem. Widać gołym okiem, że to premium. Jeśli chodzi o spalanie to kluczem jest eco pro i tryb żeglowania. Samochód bardzo wolno wytraca prędkość, można kilometrami sunąć powoli wracając do przepisowej prędkości ;). Jednostajna jazda nie jest tutaj specjalnie ekonomiczna. Lepiej rozpędzić auto i żeglować. Tak właśnie jeżdzę w trasie, przełączając na sport, gdy zabieram się do wyprzedzania. W mieście głównie comfort i to już jest 9 litrów co najmniej. Na autostradzie między 6 - 8.
4,9
~tomi
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW
Samochód wykonany jest z dużym pietyzmem z zastosowaniem materiałów najwyższej jakości. Chociaż jest to model najniższy w hierarchii firmy można znaleźć tu materiały i rozwiązania zastosowane w serii 3 i 5. Nie jest to z pewnością samochód wykonany budżetowo, przynajmniej wersji M na którą się zdecydowałem. Samochód jest sztywny (mimo, iż zrezygnowałem z zawieszenia sportowego M), prowadzi się trochę jak gokart i jest wręcz jak przyklejony do jezdni.
4,7
~Greg
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW
Spalanie ponizej 6l/100 deklarowane przez producenta jest nieosiągalne :) w trybie eco pro przy tempomacie ustawionym na 130km/h, o 3 nad ranem autostrada A4 (zero ruchu, bardzo monotonna jazda bez dotykania pedału gazu) średnie spalanie w okolicy 7l/100.
BMW Seria 1 F40 Hatchback