Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 3 E46 Touring 318 i 118KM 87kW 1999-2002

Lata produkcji: 1999 - 2002
Segment: Klasa średnia
Czwarty model należący do Serii 3 był oznaczony symbolem E46. Jego debiut rynkowy przypadł na rok 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód znów przeszedł spore zmiany - sylwetka zyskała znacznie bardziej opływowe kształty. W 2001 roku E46 został poddany face-liftingowi. E46 Coupe i Cabrio zostały poddane face-liftingowi w 2002 roku. Przez wszystkie lata produkcji model był wybierany do pierwszej dziesiątki najlepszych samochodów wg magazynu „Car and Driver”. W 2007 roku auto zostało wycofane z produkcji.
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 E46 Touring 318 i 118KM 87kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 159
Koszt ogólny 1,25 PLN
LPG3.74 PLN
PB26.12 PLN
Wydatki serwisowe 3,93 PLN Pozostałe wydatki 1,59 PLN

Autodiagnoza BMW Seria 3 E46

Liczba wpisów: 109
Silnik.
dodał: gabriela1975, 4 lata temu
Podczas gdy Auto jest na biegu jałowym słychać w silniku z prawej strony rolki na których chodzi pasek nie wiem, czy to coś poważnego.
Wariujący licznik i problem z odpaleniem
dodał: ~Marcin, ponad rok temu
Witam, od czasu do czasu mam problem z odpaleniem auta - po przekręceniu zapłonu licznik wariuje, obrotomierz i prędkościomierz skacze od zera do oporu, rozrusznik kręci lecz auto niby coś łapie, niby już odpala, ale jednak nie zaskakuje do końca. Nie ma na to reguły, czasami odpala normalnie przez długi okres czasu, a czasami dzieje się to co chwilę. Niestety jak do tej pory nie pomogła mi żadna diagnoza komputerowa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Nie mogę uruchomić samochodu. Rozrusznik nie kręci.
dodał: Angar, 4 lata temu
Proszę o pomoc w moim problemie. Nie mogę odpalić silnika. Kontrolki zapalają się normalnie i gasną, a po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Rozrusznik nie kręci. Czasem można próbować do bólu, a innym razem odpala od razu. Pomaga chwilowe odłączenie akumulatora ale po jakimś czasie problem powraca. Zazwyczaj nie odpala jak jest zimny. Chyba na ciepło to się jeszcze nie zdarzyło. Próbowałem używać obydwu kluczyków ale to nic nie zmienia. Fachowcy twierdzą że nie mogą go zdiagnozować bo jak do nich zajechał to akurat działało bez zarzutu. Twierdzą że mogą wymienić moduł immobilizera...

Dane techniczne BMW Seria 3 E46 Touring 318 i 118KM 87kW 1999-2002

Podstawowe parametry BMW Seria 3 E46 Touring 318 i 118KM 87kW
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1895 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 118 KM (87 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 3900 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu BMW Seria 3 E46 Touring 318 i 118KM 87kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

BMW Seria 3 E46 Touring