Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 320i 170KM 125kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 6700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,1
~Natalia
Coupe E92 320i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
W ciagu 4 lat byly wymieniane amortyzatory przednie(1 wyciekal plyn,wiec wymienione 2) , zacisk hamulca, wtryski, jakis rok temu, teraz cewka, koncowka drazka i do wymiany amortyzator tylny tez wyciekl plyn,wiec do wymiany 2 plus uklad wydechowy nieszczelny. Auto nie ma duzo przejechane wiec uwazam, ze takie wymiany sa niepotrzebne, nie tak szybko.. Komfort jazdy jest niesamowity, zmiana biegow, prowadzenie kierownicy itp. Bajery jak podswietlane klamki gdy jest ciemno i podawanie pasow pasazerom bardzo mi sie podoba. Czesci wiadomo tanie nie sa, ale mialo sie tego swiadomosc przed kupnem. Ogolnie gdybym miala podsumowac to auto to prowadzi sie go doskonale. Mimo ubogosci w BMW wewnatrz, auto daje duzo radosci z jazdy. Zewnetrzna sylwetka coupe jest rownie piekna, lampy moim zdaniem ladniejsze niz w sedanie i piekny oplywowy ksztalt.
5,0
~oceń
Coupe E92 320i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Zostawiam max.ocene gdyz auto zrobiło na mnie mega wrażenie podczas jazdy , mimo tylko 170KM auto prowadzi się rewelacyjnie , wrzucanie biegów oraz ich redukcja jest fantastyczna poprostu , silnik bardzo dynamiczny jak na taką moc .
4,6
[email protected]
Coupe E92 320i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
BMW serii 3 coupe i nie chce innego. Taki juz jestem i nie dyskutuje o gustach z innymi:)
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92