Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja modelu (oznaczony symbolem E90; symbole od E91 do E93 odnoszą się do różnych wersji nadwozia) produkowana w latach 2005-2011. To największy samochód w rodzinie „trójki”. Stylistycznie stanowi rozwinięcie myśli projektowej zastosowanej u jego poprzednika, choć jest od niego nieco bardziej dynamiczny i agresywny. W 2006 roku E90 został wybrany Światowym Samochodem Roku. Był również najlepszym sportowym sedanem w kanadyjskiej edycji konkursu na Samochód Roku. W latach 2009 i 2011 model został poddany drobnym modernizacjom stylistycznym.
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4580 mm
Szerokość 1782 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1985 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1513 mm
Zwis przedni 771 mm
Zwis tylny 1049 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 440 l

Oceny BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

Liczba ocen: 40
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,1
~Natalia
Coupe E92 320i 170KM 125kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
W ciagu 4 lat byly wymieniane amortyzatory przednie(1 wyciekal plyn,wiec wymienione 2) , zacisk hamulca, wtryski, jakis rok temu, teraz cewka, koncowka drazka i do wymiany amortyzator tylny tez wyciekl plyn,wiec do wymiany 2 plus uklad wydechowy nieszczelny. Auto nie ma duzo przejechane wiec uwazam, ze takie wymiany sa niepotrzebne, nie tak szybko.. Komfort jazdy jest niesamowity, zmiana biegow, prowadzenie kierownicy itp. Bajery jak podswietlane klamki gdy jest ciemno i podawanie pasow pasazerom bardzo mi sie podoba. Czesci wiadomo tanie nie sa, ale mialo sie tego swiadomosc przed kupnem. Ogolnie gdybym miala podsumowac to auto to prowadzi sie go doskonale. Mimo ubogosci w BMW wewnatrz, auto daje duzo radosci z jazdy. Zewnetrzna sylwetka coupe jest rownie piekna, lampy moim zdaniem ladniejsze niz w sedanie i piekny oplywowy ksztalt.
4,9
~ZwykłyUzytkownik
Coupe E92 320d 177KM 130kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Nigdy nie bylem zwolennikiem. Przekonałem się gdy kolega pozyczyl mi swoje kilka lat temu. Dlugo chorowalem. Mialem BMW Serii 1, ale mi nie wystarczalo. Kupiłem E92, i je uwielbiam. Moze to duze slowo, ale jezdzi sie naprawde super. Jezdze duzo w trasie, nie woze duzo rzeczy, osoby z reguly dwie. Spalanie male, wydatki na serwis jak na razie zerowe. Jezdzi sie wygodnie, uklad jezdny super, przyspieszenie, zawieszenie i hamulce daje bezpieczenstwo, auto zachowuje sie przewidywalnie. Przyzwoite materialy w srodku, jesli ktos szuka auta dajacego prestiz, wygode i ma do wydania ok. 50 tys zl to polecam. Poczatkowo sie obawialem BMW i negatywnych reakcji ludzi, zwiazanych opinia marki, ale kazdy podchodzi ze "Wow, super, bardzo ladne i wogole". Tymbardziej to cieszy, bo oprocz wygody, przyjemnosci prowadzenia i ekonomii (diesel) oraz osiagow (8s do 100km/h). Fajnie jest sie "pokazac" czyms ladnym. Dla KAWALERA swietne auta :)
4,3
~Ronald
Coupe E92 335i 306KM 225kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Kupiłem go, ponieważ podjeżdżając do klientów swoim poprzednim autem musiałem parkować je 2 domy dalej, aby broń boże nikt mnie nie zauważył. Swojej decyzji nie żałuję. W mieście nie jest uciążliwy, choć jego żywiołem jest trasa. Wg mnie to typowe granturismo. Moc, prestige, zadziorny wygląd. Do tego w prowadzeniu tak prosty że moja siostra, która mówi że Golf III 1.9 jest szybki, prowadzi ją bez problemu ? Drift, bajka. Esencja BMW. Za kilka tyś zł, można go przerobić tak aby był szybszy od M3 E92. Lepszego auta dla siebie za tą cenę nie widzę! Kliknij na link, zobacz co potrafi ;) http://www.youtube.com/watch?v=rurLGeNqzk4

Raporty spalania BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

Liczba raportów: 74
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92
9,3 – 13,1
l/100 km
6,1 – 9,2
l/100 km
12,3 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,1
Coupe E92 335xi 306KM 225kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
mam samochód od roku używam głownie na dojazdy (trasy po 20km) głownie miasto mało świateł płynny ruch to REALNE spalanie wyniesie około 14 -15 litrów przy jeździe naprawdę ostrożnej i muskaniu pedału gazu. nie wiem skąd ludzie mają takie dane z kosmosu po 12l czy 10l średnia (proponuje poczytać opinie ludzie na forach bmw).... przy jeździe bez oszczędzania 17-18 (jazda na maksa miałem kiedyś 25l sredniego po przejechaniu 150 km) ogólne rzecz ujmując robiąc trasy po 20 km codziennie w ruchu mieszanym (miejskim) bez kasowania licznika od kilku tankowań bez katowania i przesadnie oszczędnej jazdy średnia jaką obecnie mam na komputerze to 16.1 :)
6,6
Coupe E92 330d 231KM 170kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Obawiałem sie zakupu 3 litrowej jednostki z racji tego iż nie dowierzałem katalogowym zapewnienia producenta. Jeździłem wcześniej bmw 120d M Sport 163km i bardzo pozytywnie się zaskoczyłem po tym, jak mój ociec zakupił 325d e90 (3.0l 204konie w dieslu). Spalanie w 3 litrowym BMW ojca było około litra niższe niz w mojej 2 litrówce... 3 litrowa jednostka M57TU2 jest o wiele mniej awaryjna, ma lepsza kulture pracy i przyjemniej się prowadzi niż jej mniejszy brat 2 litrowy M47 i jest przy tym ekonomiczniejsza. Mieszkam w Wielkiej Brytanii. Samochód kupiłem z przebiegiem 70k mil (112k km)- oryginalny przebieg od pierwszego właściciela. Oprócz wyrzucenia klapek z kolektora dolotowego pełnego serwisu i nabiciu klimatyzacji nie dołożyłem do samochodu nic, a przejechałem już nim dość sporo. Jeśli chodzi o spalanie to najniższe spalanie, jakie zanotowałem to 5.6 litra na trasie przy średniej prędkości oscylującej pomiędzy 100-140km/h. Najwyższe to 8.3 litra i była to jazda dość dynamiczna po mieście. Jeśli bym się postarał to z 60 litrowego baku 1000km zrobię. Polecam każdemu ten model silnika. Ostatnie prawdziwe BMW, a nie plastikowy chlam ze zrywającymi się rozrządami...
15,5
Coupe E92 335i 306KM 225kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Olej wyczynowy Motul Racing (tylko taki wytrzyma te temperatury). Ponieważ ten olej używany jest np. w rajdach Paryż Dakar, należało by sądzić że jest bardzo drogi. 40 zł litr, uważam że to niewiele. Olej zmieniam co 8000 km. Poza tym, ubezpieczenie około 5000 zł na rok AC/OC, klocki przód 350 zł, tarcze przód 600 zł (zamienniki). Żarówka nad rejestracją 100 zł sztuka. Psują się pierdoły, dziś np. został mi w ręku regulator nawiewu. Pierdoły, ale wkurzają. Największe wydatki to opony. Te starczają średnio na 2 ? 3 tygodnie. Serio! Jeżeli chcesz wykorzystać ta moc + drift, nie ma innej opcji ;) Kupuję opony, bieżnikowane, średnio 250 zł sztuka.

Usterki BMW Seria 3 E90-91-92-93

Liczba wpisów: 26
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92