Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW 2005-2012

Lata produkcji: 2005 - 2012
Segment: Klasa średnia
BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 17
Koszt ogólny 90,44 PLN
LPG41 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 1 390,63 PLN

Autodiagnoza BMW Seria 3 E90-91-92-93

Liczba wpisów: 109
zablokowalo cos silnik
dodał: ~sylwester, 5 lat temu
prosze o pomoc auto stalo miesiac pod blokiem wczesniej bylo zalane woda ale pszed mrozami wode spuscilem zalalem plynem odpalilo i po chwili zgaslo prubowalem odpalic ponownie i cos zablokowalo wiecej razy nie probowalem pomocy
Dymienie na czarno
dodał: adambmw, 2 lata temu
witam mam problem! nie moglem ustawić godzin na wyświetlaczu później się okazało ze jest wyciagniety bezpiecznik od zlacza komputera jeśli dobrze pamiętam to był to 36 po wlozeniu godziny się nie kasowaly tylko zaczol strasznie dymic na czarno wysiaglem ten bezpiecznik i jak by nigdy nic zero dymka! może ma ktoś jakiś pomysl co może być przyczyna czy bez tego biezpiecznika nic się nie będzie robic w przyszłości? proszę o pomoc
Nie mogę uruchomić samochodu. Rozrusznik nie kręci.
dodał: Angar, 4 lata temu
Proszę o pomoc w moim problemie. Nie mogę odpalić silnika. Kontrolki zapalają się normalnie i gasną, a po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje. Rozrusznik nie kręci. Czasem można próbować do bólu, a innym razem odpala od razu. Pomaga chwilowe odłączenie akumulatora ale po jakimś czasie problem powraca. Zazwyczaj nie odpala jak jest zimny. Chyba na ciepło to się jeszcze nie zdarzyło. Próbowałem używać obydwu kluczyków ale to nic nie zmienia. Fachowcy twierdzą że nie mogą go zdiagnozować bo jak do nich zajechał to akurat działało bez zarzutu. Twierdzą że mogą wymienić moduł immobilizera...

Dane techniczne BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW 2005-2012

Podstawowe parametry BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Produkowany od 2005 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 318i 129KM 95kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Aktualnie przeglądasz BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90