Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320d 184KM 135kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 – 2011
Segment: Klasa średnia
BMW Serii 3 – dynamiczna limuzyna. Tak postrzega ją większość osób, dlatego jeśli brać, to co najmniej benzynowe 2.0l o mocy 143KM i oznaczeniu 318i. Moc wydaje się niska w stosunku do pojemności, zupełnie tak, jakby inżynier, który projektował ten silnik myślał o swoim obiedzie zamiast o szałowych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Jednak wystarczy przejechać kilkaset metrów, by zrozumieć, że ten motor jest dziwny - wydaje się znacznie mocniejszy niż jest w rzeczywistości, a jeśli to mało - można go też dostać w wersji 170-konnej. Dla poszukiwaczy mocniejszych doznań są rzędowe, 6-cylindrowe silniki o pojemności 3l. Najsłabszy ma 218KM, a najmocniejszy, bagatela 306 – są jednymi z najlepszych konstrukcji na rynku. Diesle też są niczego sobie. Już 2.0l o mocy 143KM pozwala cieszyć się z walorów jezdnych auta, ale jeśli posiadacie trochę więcej banknotów pochowanych w kieszeniach, to lepiej rozejrzeć się za motorami podchodzącymi pod 200KM. W ofercie znajdą się dwa takie – 2.0l 177KM i 3.0l 197KM. Są bardzo dynamiczne i posłuszne, a przy tym niedrogie w eksploatacji. Ten większy można dostać nawet z 286KM. Trzeba trochę na niego wyłożyć, ale kto powiedział, że emocje są tanie?
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1900-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Drobne usterki - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,8
~Dżony
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Kupiłem od pierwszego właściciela - 230 tys. Zrobiłem 50 tys w niecałe 3 lata. Zrobiony rozrząd od razu po zakupie - do teraz chodzi idealnie. Spalanie trasa - 4,5. Perfekcja jak chodzi o moc vs ekonomia.
4,8
~Robaczek
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Auto oceniam doskonale. Bez jakiegokolwiek przesady. Ocena jest całkowicie adekwatna do tego co otrzymujemy kupując ten samochód. Ja szukałem niezawodności, ekonomi, mocy, funkcjonalności i prestiżu. W tym aucie mam wszystko czego mogę od auta wymagać. Jestem wybitnie zadowolony. Szczerze mówiąc odnoszę wrażenie, że gdy nadejdzie ten smutny czas pożegnania nie będę się chciał z tym autem rozstać.
5,0
~Sebastian Wawrzyniak
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Auto oceniam wzorowo , super silnik , wspaniałe zawieszenie lekko sportowe oraz ogólny design bardzo ładny i przykuwający uwage. Wyposażenie bardzo dobre , środek wygodny i z najlepszych materiałów. Tylko ten kto niemiał tego auta oceni negatywnie.
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90