Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia

Szósta generacja modelu produkowana w latach 2009-2017. Stylistyka samochodu była nawiązaniem do bardziej tradycyjnego designu BMW. Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 był Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Model zbudowano na płycie podłogowej BMW F10 Platform, którą dzielił z Serią 7. Oferowany był w wersji sedan i kombi o nazwie Touring. Dostępna była także odmiana fastback, nazwana Gran Turismo, a także, tradycyjnie, sportowa wersja - M5. W 2014 roku samochód został poddany faceliftingowi.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4907 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2102 mm
Wysokość 1462 mm
Rozstaw osi 2968 mm
Rozstaw kół - przód 1600 mm
Rozstaw kół - tył 1626 mm
Zwis przedni 832 mm
Zwis tylny 1107 mm
Prześwit 145 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1028 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 993 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1518 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1486 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1670 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 560 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,0
~Adam
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto kupiłem w salonie BMW jako Premium Selection i przejechałem nim ponad 100 tys km. Zawieszenie jest zbyt miękkie - samochodem strasznie buja. Dużo drobnych usterek - cztery razy robiłem regenerację napędu xDrive, każda po 3 tys złotych - znany problem zbyt małej powierzchni tarcz w sprzęgle wielopłytkowym. Szybko zużywające się przeguby (koszt naprawy 1 strony na zamienniku ponad 1000 zł). Auto bardzo słabo wyciszone - nie ma porównania do Audi A6 z podobnego rocznika. Poza tym bardzo dobry silnik i skrzynia biegów. Rewelacyjny system rozrywki i nawigacja.
4,8
~Tomek JG
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę pasa etc.... Auto praktycznie bez usterkowe w ramach przejechanych 60k km przez rok . Serwisy okresowe to jedyne wydatki jak dotąd.
4,7
~radek
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
Średnie spalanie dla BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting
12,5
l/100 km
7,3 – 9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
BMW Seria 5 F10-F11
Podane wartości odczytane z komputera. Minimalne spalania zarejestrowane przy jeździe w trybie ECO-PRO, do prędkości max 130 km/h. Średnie max w programie Comfort - dynamicznie ale bez przesady. W trybie sport i podczas dragrace na każdych światłach można by i 15 l/100 wyciągnąć. Reasumując - przy rozsądnej jeździe ten samochód pali tyle co mały benzynowy kompakt, oferując nieporównywalnie wyższy komfort i przyjemność jazdy. W każdej chwili delikatne dociśnięcie gazy zamienia go w bestię, która wydaje drapieżny pomruk i pożera 99% innych aut bez wielkiego wysiłku.
7,7
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód ładny wygodny ma prawie wszystko czego oczekuje od tej klasy auta przy tej masie brakuje mu mocy, posiadałem wcześniej BMW E61 525 d i wrażenia z jazdy miałem lepsze głównie za sprawą silnika i spalanie było podobne Jeżeli zależy ci na frajdzie z jazdy to nie kupuj silnika R4 reszta jest ok
7,4
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
90 % mojego przebiegu to jazda w koło komina czyli po mieście max 12-20 km . Komputer pokładowy pokazuje 9.3-9.7 l/100 km .Zwiększyłem moc do 225 KM i nie całe 500 Nm dokładnie nie pamiętam . Jazda a dokładnie przyśpieszenie na każdym biegu bezporównywalne . Jak na masę i napęd x-drive , koła 19 cali uważam że nie jest źle
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting