Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 7 E23 735 i 192KM 141kW 1985-1986

BMW Seria 7 E23 735 i 192KM 141kW 1985-1986
Lata produkcji: 1985 - 1986
Segment: Auta luksusowe
Luksusowa limuzyna klasyfikowana w topowym segmencie F, flagowy model BMW, produkowany od 1977 roku. Poprzednikiem Serii 7 był model E3. Spokrewniona technicznie z nim była zresztą pierwsza generacja „siódemki”. Samochód okazał się komercyjnym sukcesem, nie tylko w Europie, ale i w USA – wyprodukowano go w liczbie prawie 300 tys. egzemplarzy. Kolejne ugruntowały pozycję BMW w tym segmencie. Seria 7 jest dla niemieckiej marki modelem, który jako pierwszy prezentuje jej nowe rozwiązania techniczne – później są one wykorzystywane w mniejszych autach BMW. Od 2015 roku oferowana jest szósta generacja modelu, nazwana G11 oraz G12 (wersja przedłużona).
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Oceny BMW Seria 7 E23 Sedan 735 i 192 KM 141 kW

Ogólna ocena
4,54
Średnia dla segmentu 4,37
ZALETY + Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Drobne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Dane techniczne BMW Seria 7 E23 735 i 192KM 141kW 1985-1986

Podstawowe parametry BMW Seria 7 E23 735 i 192KM 141kW
Produkowany od 1985 do 1986 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Autorentgen BMW Seria 7 E23

Liczba wpisów: 5

Delikatne zawieszenie.

dodał: ~XXX, 8 lat temu
BMW zwłaszcza stare roczniki niestety mają delikatne zawieszenie,dlatego też niestety trzeba uważać na dziury i kałuże,których w naszym kraju po zimie jest jak w szwajcarskim serze.stare powiedzenie jak dbasz tak masz!!i to sie sprawdza!!a zepsute elementy zostawione na dłużej bez naprawy biorą ze sobą kolejne elementy tak że póżnie dopiero boli naprawa,czasami może być za póżno na naprawe i będziesz zmuszony sprzedać cacuszko!!POZDRAWIAM !!!!!!!!!!

Stabilizator, amortyzatory, elektronika.

dodał: ~Użytkownik samochodu 730 d, 8 lat temu
Od 200 km w zawieszeniu słyszalne są stuki - przyczyna? Wadliwy stabilizator przedni we wszystkich samochodach wychodzących z fabryki - wymieniane oczywiście po odczekaniu w kolejce. Od 3 000 km - piszczenie zawieszenia - samochód ma 9000 km, a serwis nie wie co jest przyczyną. Od przebiegu 0 km - nie działa elektronika pamięci foteli i kierownicy we współpracy z pilotami - rzecz od 2 miesięcy nienaprawialna. Klapa bagażnika - niby ma się sama otwierać, a tego nie czyni - nikt nie wie dlaczego tak się dzieje.

Układ kierowniczy.

dodał: ~bmw730, 8 lat temu
Jestem posiadaczem e32 i uwazam ze jest bardzo zwrotne !! Wczesniej mialem e28 potem e30 i e34,zadna z nich nie skrecala tak jak siudemka ! Po za tym jezdzilem rowniez e39 e36 i e38 i na prawde bez porownania jak na taki okret to na prawde skreca !

Publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7