Szukaj

BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting 740i 320KM 235kW 2012-2015

Informacje o BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting 740i 320KM 235kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta luksusowe
Oczekujesz emocji? Wybierz silnik benzynowy. Juz ten podstawowy o mocy 320KM czyni cuda na drodze z tak ogromnym autem, a to dopiero początek. Warianty, które oferują 450- i 544KM serwują już osiągi samochodu skrajnie sportowego. Jeśli jednak stawiasz na oszczędność, to kup diesla. Cennik otwiera wariant 730d 258KM. Wbrew pozorom auto z taką jednostką jest dość zrywne i nie trzeba wstydzić się na drodze. Ciekawszy jest za to wariant 313-konny. 750d to już propozycja dla koneserów. Podobnie jak 354-konna hybryda.
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2979 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM (235 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1300-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 89,6 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
2,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Widoczność + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,6
~Waldek
BMW Seria 7 F01
Sedan Facelifting 740i 320KM 235kW
Plusy - Piękne i wygodne , lecz na tym się one kończą. Piszę tą opinie bo udalo mi się je sprzedać i moge o nim już napisać prawde, cale szczęscie mam już problem z glowy a auto bylo kupione jako auto do mojej kolekcji. Kupilem jeden z najbardziej zadbanych egzemplarzy w niemczech z przebiegiem 90 tys km od pierwszego wlasciciela który to dojeżdzał codziennie nim do swojej firmy ok 16km od domu i myśle, że to auto jedynie do takich tras sie nadaje. Przy zakupie mimo pelnej historii serwisu w ASO pojechaliśmy i tak do BMW ASO i je sprawdziliśmy, stan idealny, nie bylo sie do czego doslownie przyczepić, sporo przeplacilem przy zakupie ale nie żalowalem pieniędzy na zakup bo wiem ze kupowanie okazji kończy się dokladaniem pieniedzy w nieskończoność. Sprowadzilem do polski i już nawet podróż do polski to byla choinka kontrolek. W polsce zaprowadzilem do ASO BMW, wymienili jakiś modul ,bo tutaj oczywiście wszystko na modulach i wszystko ok, stan idealny. Po tygodniu przejechalem moze z 150km most tylny wyje, wymienilem. Przejeździlem wkoncu w spokoju z 600km , delikatnie spokojnie i turbina padla - wymienilem. Jade na wakacje nad morze - skrzynia padla, nagle bez żadnych objawów zrobil sie luz - auto wrocilo do ASO -elektronika byla przyczyna, mechanicznie ok takze naprawili. Wrocilo z serwisu, pojeździlem z 300km padl jakis modul odpowiedzialny za mechanizm wycieraczek, nie chcialy sie wlaczyc - znowu ASO- naprawione. Wrocilem do domu ,auto stalo okolo tygodnia w garażu, przychodze do garażu chce odpalić - nie odpala - padl sterownik silnika podczas postoju - znowu aso - wymienione. Tutaj pojeździlem aż dlugo bo zrobilem okolo 2500km i znowu awaria, tym razem szyby sie zaczely opuszczać samoczynnie.... i tak dalej , ogólnie wpakowalem kupe kasy zanim Idealny stan doprowadzilem do stanu idealnego? przez ponad 5 lat jak go mialem zrobilem jedynie z 40 tys km, bo niestety ciągle sie psul a naprawianie w kolko nic nie daje, gdyż jak po 20 -30 tys km zaczely mi padać te same elementy które to wymienilem napoczątku w ASO BMW to już dalem sobie spokój i sprzedalem. Nawet w ASO mi powiedzieli, że to normalne w tym modelu że się tak często psuje. Gdybym mial mieć tylko te auto do jazdy to bym nigdzie nie mógl pojechać bo ono bardzo lubi serwis.
Dodane 3 miesiące temu

Usterki BMW Seria 7 F01

Liczba wpisów: 3
BMW Seria 7 F01 Sedan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów