Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 7 F01 Sedan ActiveHybrid V8 465KM 342kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 - 2012
Segment: Auta luksusowe
Oczekujesz emocji? Wybierz silnik benzynowy. Juz ten podstawowy o mocy 320KM czyni cuda na drodze z tak ogromnym autem, a to dopiero początek. Warianty, które oferują 450- i 544KM serwują już osiągi samochodu skrajnie sportowego. Jeśli jednak stawiasz na oszczędność, to kup diesla. Cennik otwiera wariant 730d 258KM. Wbrew pozorom auto z taką jednostką jest dość zrywne i nie trzeba wstydzić się na drodze. Ciekawszy jest za to wariant 313-konny. 750d to już propozycja dla koneserów. Podobnie jak 354-konna hybryda.
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 7 F01 Sedan ActiveHybrid V8 465KM 342kW 2010-2012

Podstawowe parametry BMW Seria 7 F01 Sedan ActiveHybrid V8 465KM 342kW
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 465 KM (342 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1750-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu BMW Seria 7 F01 Sedan ActiveHybrid V8 465KM 342kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8

Autorentgen BMW Seria 7 F01

Liczba wpisów: 5

Układ kierowniczy.

dodał: ~bmw730, 8 lat temu
Jestem posiadaczem e32 i uwazam ze jest bardzo zwrotne !! Wczesniej mialem e28 potem e30 i e34,zadna z nich nie skrecala tak jak siudemka ! Po za tym jezdzilem rowniez e39 e36 i e38 i na prawde bez porownania jak na taki okret to na prawde skreca !

Stabilizator, amortyzatory, elektronika.

dodał: ~Użytkownik samochodu 730 d, 8 lat temu
Od 200 km w zawieszeniu słyszalne są stuki - przyczyna? Wadliwy stabilizator przedni we wszystkich samochodach wychodzących z fabryki - wymieniane oczywiście po odczekaniu w kolejce. Od 3 000 km - piszczenie zawieszenia - samochód ma 9000 km, a serwis nie wie co jest przyczyną. Od przebiegu 0 km - nie działa elektronika pamięci foteli i kierownicy we współpracy z pilotami - rzecz od 2 miesięcy nienaprawialna. Klapa bagażnika - niby ma się sama otwierać, a tego nie czyni - nikt nie wie dlaczego tak się dzieje.

Delikatne zawieszenie.

dodał: ~XXX, 8 lat temu
BMW zwłaszcza stare roczniki niestety mają delikatne zawieszenie,dlatego też niestety trzeba uważać na dziury i kałuże,których w naszym kraju po zimie jest jak w szwajcarskim serze.stare powiedzenie jak dbasz tak masz!!i to sie sprawdza!!a zepsute elementy zostawione na dłużej bez naprawy biorą ze sobą kolejne elementy tak że póżnie dopiero boli naprawa,czasami może być za póżno na naprawe i będziesz zmuszony sprzedać cacuszko!!POZDRAWIAM !!!!!!!!!!

Publikacje o BMW Seria 7

Newsy o BMW Seria 7

BMW Seria 7 F01 Sedan