| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Luksusowe auta |
| Nadwozie | sedan |
| Masa | 1540 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Nadwozie uległo minimalnej deformacji, a drzwi kierowcy mogły być otwarte w normalny sposób. Podwójne poduszki powietrzne i napinacze pasów z ogranicznikami napięcia tworzą system ochrony klatki piersiowej i nóg kierowcy.
Dzięki wbudowanym poduszkom powietrznym chroniącym klatkę piersiową i głowę, również pasażerów, ochrona przed uderzeniem bocznym robi wrażenie. Maksimum punktów w testach.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 3 pkt (11%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 69 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Ochrona pieszego wypadła wyjątkowo marnie. Tylko dwa punkty przedniej części auta chronią głowę dziecka i dorosłego. Zderzak i krawędź maski są bardzo "nieprzyjazne" dla innych użytkowników drogi. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączana dzięki przyciskowi lub wyłączona na stałe na zlecenie posiadacza. W obydwu przypadkach widoczna jest informacja na desce rozdzielczej. |
|
| 1,5 - letniego | Fair BimboFix Type II tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Fair BimboFix Type IItyłem do kierunku jazdy |