| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 828 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | - |
System zabezpieczeń zawiera poduszkę powietrzną dla pasażera i dla kierowcy, pasy z napinaczami. Po problemach z pasami (klatka piersiowa kierowcy miała kontakt z kierownicą) w trakcie pierwotnych testów zamontowano dodatkowe elementy. Mimo to nie zapewniono wystarczającego poziomu ochrony i auto straciło punkty. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą być źródłem obrażeń kolan, a pedał hamulcowy zagraża stopom. Tylny pas zbyt późno "zareagował" na skutek pewnego uszkodzenia. W celu zabezpieczenia przed podobnym przypadkiem, Daewoo wprowadził poprawki w samochodach produkowanych od czerwca 2000. Tylko 2-punktowy centralny tylny pas może prowadzić do poważnych obrażeń.
Wyniki testów ochrony głowy i klatki piersiowej są dobre. Część drzwi, służąca jako oparcie na rękę miała kontakt z tułowiem oraz miednicą. To i tak dobre wyniki jak na samochód bez bocznej poduszki powietrznej.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 6 pkt (38%) |
| Zderzenie boczne | 13 pkt (81%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 31 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Wyniki testów były bliskie oceny na 3 gwiazdki. Jednak część ochrony nóg wypadła słabo. "Przyjazna" krawędź przednia i zderzak zostały nagrodzone. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Fotelik dla 1,5-rocznego dziecka musi być montowany z użyciem dodatkowego pasa, by ustrzec się niedopasowania pasów dla dorosłego. To może rodzić pewne zagrożenia, szczególnie, że brak wystarczająco jasnych etykiet. Ogólnie słabo. Fotelik 3-latka wypada jeszcze gorzej w trakcie zderzenia czołowego, a w trakcie bocznego głowa dziecka nie jest chroniona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Club Class Extra tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Supercruisertyłem do kierunku jazdy |