| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 980 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia. Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona na "słabą" z powodu dużego nacisku. Twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud przedniego pasażera.
Poduszka powietrzna chroniąca głowę nie jest dostępna w i10, więc nie przeprowadzono zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 37 pkt (132%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 21 pkt (49%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak uzyskał komplet punktów za ochronę nóg pieszego. Słabszy wynik przedniej krawędzi. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Bazując na wynikach pomiarów obciążenia w trakcie testów dynamicznych, i10 uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę 3-latka. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona, by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Brak również jasnych ostrzeżeń o niebezpieczeństwa montowania fotelika w ten sposób, bez uprzedniego wyłączenia poduszki. Obecność mocowań ISOFIX i górnych na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |