| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta terenowe |
| Nadwozie | terenowy |
| Masa | 2150 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | - |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Struktura deski rozdzielczej prezentuje potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Również ochrona klatki piersiowej kierowcy słaba.
Chociaż auto kwalifikuje się do testów zderzenia ze słupem, Daimler-Chrysler nie zdecydował się na jego przeprowadzenie.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 0 pkt (0%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 35 pkt (81%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 55 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Jeep Grand Cherokee nie uzyskał ani jednego punktu w tym rodzaju testów, a co za tym idzie brak gwiazdek. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Etykieta ostrzegająca przed montowaniem fotelika tyłem do kierunku jazdy na przeciw aktywnej poduszki, umieszczona na przednim fotelu jest nietrwała i nie zawsze widoczna. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest wystarczająco oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |