| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta rodzinne |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1330 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Euro NCAP zezwoliło na powtórne testy po poprawkach systemu zabezpieczeń przedniego pasażera. Kabina pasażerska nie była stabilna - doszło do poważnych uszkodzeń belek wspierających. Sztywne elementy deski rozdzielczej to potencjalne zagrożenie dla kolan i ud kierowcy.
Podczas tego rodzaju testów obciążenie klatki piersiowej i pleców manekina było wysokie. Miało to negatywny wpływ na ogólną ocenę.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 5 pkt (18%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 33 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przednia poduszka pasażera może być wyłączona by umożliwić zamontowanie fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak, informacja o jej statusie nie spełnia wymogów Euro NCAP. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach słabo oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |