| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1092 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Sztywne elementy deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
Jedno z mocowań ISOFIX zostało uszkodzone w trakcie uderzenia i ochrona głowy dziecka nie była wystarczająca. Nissan rozpoznał i polecił naprawę usterki. Podczas zderzenia czołowego nacisk na klatkę piersiową 1,5-rocznego pasażera był duży. Poduszka powietrzna pasażera może być dezaktywowana. Umożliwia to montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymogi Euro NCAP. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również nie wystarczająco oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 14 pkt (88%) |
| Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
| Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 42 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Krawędź przednia nie uzyskała punktów za oferowaną ochronę. |
|
| 1,5 - letniego | Fair G 0/1 tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Fair G 0/1tyłem do kierunku jazdy |